Diferència entre les revisions de "Jamaica"
(Text reemplaça - 'Carib' a 'Carip') (Etiquetes: Editat des de la versió per a mòvils Editat des de la versió per a mòvils) |
|||
| Llínea 66: | Llínea 66: | ||
{{Amèrica}} | {{Amèrica}} | ||
| + | [[Categoria:Jamaica]] | ||
[[Categoria:Països]] | [[Categoria:Països]] | ||
[[Categoria:Països d'Amèrica]] | [[Categoria:Països d'Amèrica]] | ||
Revisió de 16:35 7 oct 2022
| Jamaica Jamaica | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jamaica és un estat insular de les Grans Antilles, de 240 km de llarc i un màxim de 80 km d'ample. L'illa de Jamaica està situada en el mar del Carip, a 150 km de Cuba i a 180 km de l'illa de la Hispaniola. És el tercer país de parla anglesa més poblat d'Amèrica, despuix dels Estats Units i el Canadà.
Enllaços externs
Wikimedia Commons alberga contingut multimèdia sobre Jamaica.
Referències
- Est artícul fon creat a partir de la traducció de l'artícul ca.wikipedia.org/wiki/Jamaica de la Wikipedia en català, baix llicència Creative Commons-BY-SA.
| Amèrica del Nort: Canadà • Estats Units • Mèxic Amèrica Central: Belize • Costa Rica • El Salvador • Guatemala • Hondures • Nicaragua • Panamà | |