Canvis

Anar a la navegació Anar a la busca
Text reemplaça - ' mica' a 'miqueta'
Llínea 13: Llínea 13:  
Hi ha algun lloc on proposar les meues fotografies?
 
Hi ha algun lloc on proposar les meues fotografies?
   −
(Perdoneu-me si no escric el valencià. Encara que sóc valencianoparlant mai au vaig aprendre a escriure, vaix viure molts Anys a l'estranger i només au domine a nivell de casa.
+
(Perdoneu-me si no escric be el valencià. Encara que sóc valencianoparlant mai au vaig aprendre a escriure, vaix viure molts Anys a l'estranger i només au domine a nivell de casa.
   −
Per a aquest escrit em dona suport un traductor per almenys intentar fer-ho una mica mitjor.)
+
Per a aquest escrit em dona suport un traductor per almenys intentar fer-ho unamiqueta mitjor.)
    
Un saludet [[Usuari:Salvador Escriva|Salvador Escriva]] ([[Usuari Discussió:Salvador Escriva|discussió]]) 08:44 23 oct 2021 (UTC)
 
Un saludet [[Usuari:Salvador Escriva|Salvador Escriva]] ([[Usuari Discussió:Salvador Escriva|discussió]]) 08:44 23 oct 2021 (UTC)
Llínea 70: Llínea 70:  
== Revertir edicions ==
 
== Revertir edicions ==
   −
Tens varies opcions, desfer l'edició de després de la que vols recuperar o be anar a "act/prev" editar i guardar. --[[Usuari:Admin|Admin]] ([[Usuari Discussió:Admin|discussió]]) 01:19, 20 gin 2013 (CET)
+
Tens varies opcions, desfer l'edició de en acabant de la que vols recuperar o be anar a "act/prev" editar i guardar. --[[Usuari:Admin|Admin]] ([[Usuari Discussió:Admin|discussió]]) 01:19, 20 gin 2013 (CET)
    
== Treball ==
 
== Treball ==
Gràcies. La veritat és que no tinc molt de temps estes dies pero hui he conseguit trobar una mica i per açò estic fent lo que puc. També volia afegir la plantilla a les comarques valencianes i als països del món pero son tantes coses per a fer que no sé ya ni per on començar jejeje. --[[Usuari:Chabi|Chabi]] ([[Usuari Discussió:Chabi|discussió]]) 16:33, 5 maig 2014 (CEST)
+
Gràcies. La veritat és que no tinc molt de temps estes dies pero hui he conseguit trobar unamiqueta i per açò estic fent lo que puc. També volia afegir la plantilla a les comarques valencianes i als països del món pero son tantes coses per a fer que no sé ya ni per on començar jejeje. --[[Usuari:Chabi|Chabi]] ([[Usuari Discussió:Chabi|discussió]]) 16:33, 5 maig 2014 (CEST)
 
: Perfecte. Moltes gràcies i al treball! :) --[[Usuari:Chabi|Chabi]] ([[Usuari Discussió:Chabi|discussió]]) 16:37, 5 maig 2014 (CEST)
 
: Perfecte. Moltes gràcies i al treball! :) --[[Usuari:Chabi|Chabi]] ([[Usuari Discussió:Chabi|discussió]]) 16:37, 5 maig 2014 (CEST)
    
Ø
 
Ø

Menú de navegació