Tots els registres
Anar a la navegació
Anar a la busca
Presentació combinada de càrregues, eliminacions, proteccions, bloquejos, i registres d'administrador. Pots reduir l'extensió seleccionant el tipo d'identificació, el nom de l'usuari, o la pàgina afectada.
(últimes | primeres) Vore (més recent 50 | més antiga 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).- 19:15 10 nov 2024 Lluísm Discussió contribucions pàgina traslladada Arroxinya a Arroxinya (Navia de Suarna) sense deixar una redirecció
- 19:11 10 nov 2024 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Santo Estevo de Pol (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iglésia de Santo Estevo de Pol '''Santo Estevo de Pol''' o simplement '''Pol''', és una parròquia i una [[pedania]…»)
- 19:07 10 nov 2024 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Pol (Parròquia) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iglésia de Santo Estevo de Pol '''Pol''', (oficialment '''Santo Estevo de Pol'''), és una parròquia i una pedani…»)
- 18:58 10 nov 2024 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Mosteiro (Pol) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iglésia de San Salvador de Mosteiro '''Mosteiro''', (oficialment '''San Salvador de Mosteiro'''), és una parròqui…»)
- 15:08 10 nov 2024 Caro de Segeda Discussió contribucions pàgina traslladada Possibles agreujants preliminars a la gota freda de 2024 a Possibles agravants preliminars a la gota freda de 2024
- 13:23 10 nov 2024 Caro de Segeda Discussió contribucions creà la pàgina Possibles agreujants preliminars a la gota freda de 2024 (Pàgina nova, en el contingut: «{{en desenroll}} {{Gota freda de 2024 en Espanya}} * [https://www.sport.es/es/noticias/actualidad/son-presas-derribadas-espana-ultimos-111106063 Estas son las…»)
- 13:18 10 nov 2024 Caro de Segeda Discussió contribucions creà la pàgina Controvèrsies i desinformació en relació a la gota freda de 2024 en Espanya (Pàgina nova, en el contingut: «{{en desenroll}} == Campanyes i controvèrsies contra individus == === Contra Iker Jiménez === === Contra Ángel Gaitán === === Contra Rubén Gisbert === ===…»)
- 12:56 10 nov 2024 Xavier Discussió contribucions creà la pàgina Claude Monet (Pàgina nova, en el contingut: «'''Claude Monet''' (París, França, 14 de novembre de 1840 - Giverny, Normandia, França, 5 de decembre de 1926), fon un pi…»)
- 12:28 10 nov 2024 Xavier Discussió contribucions creà la pàgina Tomàs Escuder i Palau (Pàgina nova, en el contingut: «'''Tomàs Escuder i Palau''' (Castelló de la Plana, 1946), és un sociòlec, escritor i traductor valencià d'ideologia Pancatalanisme…»)
- 11:52 10 nov 2024 Xavier Discussió contribucions creà la pàgina Botafocs (Pàgina nova, en el contingut: «'''Botafocs''' és una associació cultural valenciana d'ideologia pancatalanista. == Història == L'entitat fon creada per un grup de mest…»)
- 11:32 10 nov 2024 Xavier Discussió contribucions creà la pàgina Edicions del País Valencià (Pàgina redirigida a El Temps) (Etiqueta: Redirecció nova)
- 19:46 9 nov 2024 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Barranc de Catarroja (Pàgina nova, en el contingut: «<div style="line-height: 1em;"> <!-- ficha riu -->{| border="0" cellpadding="4" style="background-color:#f9f9f9; border: 1px solid #aaa; float: right; margin: 0…»)
- 19:45 9 nov 2024 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Barranc de Torrent (Pàgina nova, en el contingut: «<div style="line-height: 1em;"> <!-- ficha riu -->{| border="0" cellpadding="4" style="background-color:#f9f9f9; border: 1px solid #aaa; float: right; margin: 0…»)
- 19:39 9 nov 2024 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Barranc de Chiva (Pàgina nova, en el contingut: «<div style="line-height: 1em;"> <!-- ficha riu -->{| border="0" cellpadding="4" style="background-color:#f9f9f9; border: 1px solid #aaa; float: right; margin: 0…»)
- 19:37 9 nov 2024 Reval Discussió contribucions pàgina traslladada Rambla del Poyo a Rambla d'El Poyo
- 13:27 9 nov 2024 Xavier Discussió contribucions creà la pàgina Borrasca Glòria (Pàgina nova, en el contingut: «La '''Borrasca Glòria''' o '''Tormenta Glòria''' (també coneguda com a Tormenta ''Jacob'' en els Estats Units i Canadà) fon un cicló extratropical de llarc…»)
- 13:08 9 nov 2024 Xavier Discussió contribucions creà la pàgina Barranc d'El Poyo (Pàgina nova, en el contingut: «La rambla o barranc d''''El Poyo''', també nomenat barranc de Chiva, Torrent o Catarroja, és un torrent o curs d'aigua estacional situat en la província de…»)
- 13:00 9 nov 2024 Xavier Discussió contribucions creà la pàgina Pantà de Forata (Pàgina nova, en el contingut: «El '''pantà de Forata''' es troba situat en el municipi valencià de Yàtova, en l'interior de la província de Valéncia. Es va construir en l'any …»)
- 19:46 8 nov 2024 Jose2 Discussió contribucions creà la pàgina Valincovo (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iglésia de Santiago de Milleirós '''Valincovo''', és una pedania del municipi de Pol, (…»)
- 19:44 8 nov 2024 Jose2 Discussió contribucions creà la pàgina A Muinya (Pàgina nova, en el contingut: «{{desambiguació}} * A Muinya (Fonsagrada) ............................................................Pedania de la província de Lugo * A Muiny…»)
- 19:41 8 nov 2024 Jose2 Discussió contribucions creà la pàgina A Muiña (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iglésia de Santiago de Milleirós '''A Muiña''' o també '''A Muinya''', és una pedania del municipi de …»)
- 19:38 8 nov 2024 Jose2 Discussió contribucions creà la pàgina A Muinya (Pol) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iglésia de Santiago de Milleirós '''A Muinya''' o també '''A Muiña''', és una pedania del municipi de …»)
- 19:30 8 nov 2024 Jose2 Discussió contribucions creà la pàgina Muinya (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iglésia de Santiago de Milleirós '''Muinya''' o també '''Muiña''', és una pedania del municipi de Pol…»)
- 19:29 8 nov 2024 Jose2 Discussió contribucions creà la pàgina Muiña (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iglésia de Santiago de Milleirós '''Muiña''' o també '''Muinya''', és una pedania del municipi de Pol…»)
- 19:20 8 nov 2024 Xavier Discussió contribucions creà la pàgina Maribel Vilaplana (Pàgina nova, en el contingut: «'''Maribel Vilaplana''' (Muro d'Alcoy, 1975), és una periodista i presentadora de televisió valenciana. == Biografia == Maribel Vilap…»)
- 19:18 8 nov 2024 Jose2 Discussió contribucions creà la pàgina Landriz (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iglésia de Santiago de Milleirós '''Landriz''' és una pedania del municipi de Pol, (par…»)
- 19:03 8 nov 2024 Jose2 Discussió contribucions creà la pàgina Eirexe (Pàgina nova, en el contingut: «{{desambiguació}} * Eirexe (San Cosme de Gondel) ...........................................................Pedania de la província de Lugo * E…»)
- 19:00 8 nov 2024 Jose2 Discussió contribucions creà la pàgina Eirexe (Santiago de Milleirós) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iglésia de Santiago de Milleirós '''Eirexe''' és una pedania del municipi de Pol, (parr…»)
- 18:57 8 nov 2024 Jose2 Discussió contribucions pàgina traslladada Eirexe a Eirexe (San Cosme de Gondel) sense deixar una redirecció
- 18:54 8 nov 2024 Jose2 Discussió contribucions creà la pàgina Casabraira (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iglésia de Santiago de Milleirós '''Casabraira''' és una pedania del municipi de Pol, (…»)
- 18:52 8 nov 2024 Jose2 Discussió contribucions creà la pàgina Cadagunde (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iglésia de Santiago de Milleirós '''Cadagunde''' és una pedania del municipi de Pol, (p…»)
- 18:47 8 nov 2024 Jose2 Discussió contribucions creà la pàgina Aldea (Santiago de Milleirós) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iglésia de Santiago de Milleirós '''Aldea''' és una pedania del municipi de Pol, (parr…»)
- 18:44 8 nov 2024 Jose2 Discussió contribucions pàgina traslladada Aldea (Pol) a Aldea (San Cosme de Gondel) sense deixar una redirecció
- 18:37 8 nov 2024 Jose2 Discussió contribucions creà la pàgina Santiago de Milleirós (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iglésia de Santiago de Milleirós '''Santiago de Milleirós''' o simplement '''Milleirós''' és una parròquia del…»)
- 18:31 8 nov 2024 Xavier Discussió contribucions creà la pàgina Manuals de Consells de la ciutat de Valéncia (Pàgina nova, en el contingut: «Els '''Manuals de Consells de la ciutat de Valéncia''' són els llibres de registre a on es recopilaven les decisions de govern de la ciutat de Valéncia i…»)
- 18:31 8 nov 2024 Jose2 Discussió contribucions creà la pàgina Tió o Tronc de Nadal (Pàgina redirigida a Tronc de Nadal) (Etiqueta: Redirecció nova)
- 18:28 8 nov 2024 Jose2 Discussió contribucions pàgina traslladada Discussió:Tio o Tronc de Nadal a Discussió:Tronc de Nadal
- 18:28 8 nov 2024 Jose2 Discussió contribucions pàgina traslladada Tio o Tronc de Nadal a Tronc de Nadal
- 18:08 8 nov 2024 O Galego Discussió contribucions creà la pàgina Discussió:Tio o Tronc de Nadal (Pàgina nova, en el contingut: «== Títul == Este artícul té el títul duplicat. --~~~~»)
- 18:04 8 nov 2024 Jose2 Discussió contribucions creà la pàgina Milleirós (Pol) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iglésia de Santiago de Milleirós '''Milleirós''', (oficialment '''Santiago de Milleirós'''), és una parròquia d…»)
- 17:58 8 nov 2024 O Galego Discussió contribucions creà la pàgina Sonia Furió (Pàgina nova, en el contingut: «miniaturadeimagen|Sonia Furió en l'any 1957 '''María Sonia Furió Flores''' (Alacant, 30 de juli…»)
- 13:12 8 nov 2024 Xavier Discussió contribucions creà la pàgina ABC (Pàgina redirigida a ABC (periòdic)) (Etiqueta: Redirecció nova)
- 10:16 8 nov 2024 Caro de Segeda Discussió contribucions creà la pàgina Discussió:Gota freda de 2024 en Espanya (Pàgina nova, en el contingut: «== Fuentes, referencias y bibliografía == Dejo aquí una serie de enlaces con fuentes que podrían ser útiles a la hora de redactar el artículo. * [https://e…»)
- 09:57 8 nov 2024 Caro de Segeda Discussió contribucions creà la pàgina Usuari:Caro de Segeda/Investigació (Pàgina nova, en el contingut: «* Cronología de inundaciones en la Comunidad Valenciana * Funciones de las diputaciones provinciales * Lista de presas en los ríos de la Comunidad Valenciana…»)
- 22:03 7 nov 2024 Xavier Discussió contribucions creà la pàgina Barri Orba (Pàgina nova, en el contingut: «El '''Barri Orba''' és un barri d'Alfafar nomenat també '''Parc Alcosa'''. Se situa al suroest del terme, físicament encaixat entre els térmens de Ben…»)
- 17:33 7 nov 2024 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Morera (Pàgina nova, en el contingut: «250px|thumb|250px|Morera La '''morera''' o '''morera blanca''' (''Morus alba''), comunam…»)
- 16:15 7 nov 2024 Caro de Segeda Discussió contribucions creà la pàgina Conseqüències de la gota freda de 2024 en Espanya (Pàgina nova, en el contingut: «{{En desenroll}} {{Gota freda de 2024 en Espanya}} == Segons municipi ==»)
- 13:07 7 nov 2024 Valencian Discussió contribucions creà la pàgina Castellar-Oliveral (Pàgina redirigida a Castellar-L'Oliveral) (Etiqueta: Redirecció nova)
- 13:00 7 nov 2024 Valencian Discussió contribucions creà la pàgina L'Alcúdia (Pàgina nova, en el contingut: «{{desambiguació}} * El Perelló (Tarragona) * El Perelló (Valéncia) Categoria: L'Enciclopèdia:Desambiguació»)
- 12:36 7 nov 2024 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Milleirós (Pàgina nova, en el contingut: «{{desambiguació}} * Milleirós (Carballedo) ..........................................................Parròquia i Pedania de la [[província de Lugo]…»)