Terremot de Calama de 1953
Aparència
El terremot de Calama de 1953 va ser un moviment telúric registrat el 6 de decembre de 1953 a les 16:18 hores (hora local). Va tindre una magnitut de 7,4 graus en l'escala de Richter i VIII graus en l'escala de Mercalli.[1]
Es va poder percebre des de Tacna fins a Talca, les ciutats més afectades varen ser Calama, Tocopilla, Chuquicamata i Antofagasta. Varen morir 3 persones, 15 varen quedar ferides i 1850 persones varen quedar sense llar.
Referències
[editar | editar còdic]- Este artícul conté una traducció derivada de «Terremoto de Calama de 1953» de Wikipedia en castellà publicada baix la Llicència de documentació lliure de GNU i la Llicència Creative Commons Reconeiximent-CompartirIgual 4.0 Internacional.