Tots els registres
Anar a la navegació
Anar a la busca
Presentació combinada de càrregues, eliminacions, proteccions, bloquejos, i registres d'administrador. Pots reduir l'extensió seleccionant el tipo d'identificació, el nom de l'usuari, o la pàgina afectada.
(últimes | primeres) Vore (més recent 50 | més antiga 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).- 15:38 6 oct 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Serode (Pàgina nova, en el contingut: «{{desambiguació}} * Serode (San Fiz de Cangas) ......................................................................Pedania de la província de Lug…»)
- 15:36 6 oct 2025 Reval Discussió contribucions pàgina traslladada Serode a Serode (San Fiz de Cangas) sense deixar una redirecció
- 11:31 6 oct 2025 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Vilafiz (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santo André de Següín '''Vilafiz''' és una pedania del municipi de Pantón (Mu…»)
- 11:04 6 oct 2025 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina San Andrés de Seguín (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santo André de Següín San Andrés de Seguín '''o també '''Següín''', (oficialment '''…»)
- 10:00 6 oct 2025 Xavier Discussió contribucions creà la pàgina Josep Maria Trias de Bes (Pàgina nova, en el contingut: «'''Josep Maria Trias de Bes''' (Madrit, 19 de novembre de 1944), és un advocat i polític de Catalunya. == Biografia == === Estudis i famíli…»)
- 09:43 6 oct 2025 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Següín (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santo André de Següín '''Següín''' o també '''San Andrés de Seguín''', (oficialment…»)
- 09:17 6 oct 2025 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Santo André de Següín (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santo André de Següín '''Santo André de Següín''' o simplement '''Seguín''', és una…»)
- 19:31 5 oct 2025 Avenza Discussió contribucions creà la pàgina G. E. Moore (Creació de la pàgina) (Etiqueta: Edició visual)
- 17:57 5 oct 2025 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Seguín (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santalla de Toiriz '''Seguín''' o també '''San Andrés de Seguín''', (oficialment '''Sant…»)
- 17:41 5 oct 2025 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Toiriz (Pantón) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santalla de Toiriz '''Toiriz''' és una pedania del municipi de Pantón (Municipi)…»)
- 17:38 5 oct 2025 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Toiriz (Pàgina nova, en el contingut: «{{desambiguació}} * Toiriz (Pantón) ..............................................................................Pedania de la [[província de Lugo]…»)
- 17:32 5 oct 2025 Lluísm Discussió contribucions pàgina traslladada Toiriz a Toiriz (Taboada) sense deixar una redirecció
- 17:26 5 oct 2025 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Santalla (Pantón) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santalla de Toiriz '''Santalla''' és una pedania del municipi de Pantón (Municip…»)
- 17:21 5 oct 2025 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Matelas (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santalla de Toiriz '''Matelas''' és una pedania del municipi de Pantón (Municipi…»)
- 17:17 5 oct 2025 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Docil (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santalla de Toiriz '''Docil''' és una pedania del municipi de Pantón (Municipi)|…»)
- 17:08 5 oct 2025 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Archiu:AntonioCortis2.jpg (Taulellets recordatoris)
- 17:08 5 oct 2025 Lluísm Discussió contribucions carregà Archiu:AntonioCortis2.jpg (Taulellets recordatoris)
- 17:06 5 oct 2025 Xavier Discussió contribucions creà la pàgina Groucho Marx (Pàgina nova, en el contingut: «'''Julius Henry Marx''', conegut artísticament com a '''Groucho Marx''' (Nova York, Estats Units, 2 d'octubre de 1890 - Los Ángeles, Cal…»)
- 17:05 5 oct 2025 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Archiu:AntonioCortis3.jpg (Escultura dedicada a Antonio Cortis)
- 17:05 5 oct 2025 Lluísm Discussió contribucions carregà Archiu:AntonioCortis3.jpg (Escultura dedicada a Antonio Cortis)
- 17:01 5 oct 2025 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Archiu:AntonioCortis.jpg
- 17:01 5 oct 2025 Lluísm Discussió contribucions carregà Archiu:AntonioCortis.jpg
- 10:37 5 oct 2025 Xavier Discussió contribucions creà la pàgina Dani Miquel i Antich (Pàgina nova, en el contingut: «'''Dani Miquel i Antich''' (L'Alcúdia, 1967), és un músic, dolçainer, compositor i cantautor valencià. == Biografia == Dani Miquel…»)
- 19:38 4 oct 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina O Cotelo (Pantón) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santalla de Toiriz '''O Cotelo''' o simplement '''Cotelo''' és una pedania del munici…»)
- 19:33 4 oct 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Cotelo (Pantón) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santalla de Toiriz '''Cotelo''' és una pedania del municipi de Pantón (Municipi)…»)
- 13:56 4 oct 2025 Caro de Segeda Discussió contribucions creà la pàgina Categoria:2025 (Pàgina nova, en el contingut: «Categoria:Sigle XXI»)
- 13:56 4 oct 2025 Caro de Segeda Discussió contribucions creà la pàgina Categoria:Espanya en el 2025 (Pàgina nova, en el contingut: «Categoria:Història d'Espanya Categoria:2025»)
- 11:34 4 oct 2025 Xavier Discussió contribucions creà la pàgina Blanquet (Pàgina nova, en el contingut: «El '''blanquet''' (en castellà, ''butifarra blanca'') és un embotit típic valencià. Està compost de de carn magra i greix de porc. El Diccionari Gene…»)
- 18:58 3 oct 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina José Mira Meseguer (Pàgina nova, en el contingut: «{{Biografia| | nom = José Mira Meseguer | image = 200px | peu = José Mira Mesegueren l'any 1906 | nacionalitat = Espanya|Esp…»)
- 16:13 3 oct 2025 Jose2 Discussió contribucions creà la pàgina Cotelo (Pàgina nova, en el contingut: «{{desambiguació}} * Cotelo (Pantón) .................................................................................Pedania de la província de Lu…»)
- 16:11 3 oct 2025 Jose2 Discussió contribucions pàgina traslladada Cotelo a Cotelo (Vivero) sense deixar una redirecció
- 15:59 3 oct 2025 Jose2 Discussió contribucions creà la pàgina Carmen (Pàgina nova, en el contingut: «{{desambiguació}} * Carmen (Mondonyedo) ................................................................................Pedania de la província de…»)
- 15:54 3 oct 2025 Jose2 Discussió contribucions creà la pàgina O Carme (Pantón) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santalla de Toiriz '''O Carme''' o també '''Carmen''' és una pedania del municipi…»)
- 15:47 3 oct 2025 Jose2 Discussió contribucions creà la pàgina Carmen (Pantón) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santalla de Toiriz '''Carmen''' és una pedania del municipi de Pantón (Municipi)…»)
- 15:37 3 oct 2025 Jose2 Discussió contribucions creà la pàgina O Barrio (Santalla de Toiriz) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santalla de Toiriz '''O Barrio''' o simplement '''Barrio''' és una pedania del munici…»)
- 15:32 3 oct 2025 Jose2 Discussió contribucions creà la pàgina Barrio (Santalla de Toiriz) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santalla de Toiriz '''Barrio''' és una pedania del municipi de Pantón (Municipi)…»)
- 15:25 3 oct 2025 Jose2 Discussió contribucions creà la pàgina Cacerille (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santalla de Toiriz '''Cacerille''' és una pedania del municipi de Pantón (Munici…»)
- 10:43 3 oct 2025 Xavier Discussió contribucions creà la pàgina Paredes (empresa) (Pàgina nova, en el contingut: «'''Paredes''' és una marca valenciana de calcer deportiu. L'empresa valenciana ''Paredes'' és un referent en calcer fundada en l'an…»)
- 10:41 3 oct 2025 Jose2 Discussió contribucions creà la pàgina Trasulfe (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santalla de Toiriz '''Trasulfe''' és una pedania del municipi de Pantón (Municip…»)
- 07:41 3 oct 2025 Jose2 Discussió contribucions creà la pàgina O Mato (Santa Eulalia de Tuiriz) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santalla de Toiriz '''O Mato''' és una pedania del municipi de Pantón (Municipi)…»)
- 07:24 3 oct 2025 Jose2 Discussió contribucions creà la pàgina Usuari discussió:Anticatalaniste (Pàgina nova, en el contingut: «{{benvingut}} --~~~~»)
- 00:27 3 oct 2025 Anticatalaniste Discussió contribucions creà un conte d'usuari
- 21:37 2 oct 2025 Avenza Discussió contribucions creà la pàgina Teoria de conjunts ingènua (Creació de la pàgina) (Etiqueta: Edició visual)
- 21:31 2 oct 2025 Avenza Discussió contribucions creà la pàgina Categoria:Teoria de conjunts (Creació de la categoria) (Etiqueta: Edició visual)
- 18:43 2 oct 2025 Jose2 Discussió contribucions creà la pàgina José Ferraz Penelas (Pàgina nova, en el contingut: «{{Biografia| | nom = José Ferraz Penelas | image = | peu = | nacionalitat = Espanyola | ocupació = Advocat i polític | data_naix = ¿ ? | lloc…»)
- 16:55 2 oct 2025 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina A Regueira (Santalla de Toiriz) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santalla de Toiriz '''A Regueira''' o també '''A Rigueira''' és una pedania del muni…»)
- 16:52 2 oct 2025 Lluísm Discussió contribucions pàgina traslladada A Regueira (Pantón) a A Regueira (San Martiño de Pantón) sense deixar una redirecció
- 16:47 2 oct 2025 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina A Rigueira (Santalla de Toiriz) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santalla de Toiriz '''A Rigueira''' és una pedania del municipi de Pantón (Munic…»)
- 16:41 2 oct 2025 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina A Rigueira (Pàgina nova, en el contingut: «{{desambiguació}} * A Rigueira (San Martiño de Pantón) ...............................................................Pedania de la província de…»)
- 15:44 2 oct 2025 Avenza Discussió contribucions creà la pàgina Llogicisme (Creació de la pàgina “llogicisme” (en treball encara).) (Etiquetes: Editat des de la versió per a mòvils Editat des de la versió per a mòvils)