Tots els registres
Anar a la navegació
Anar a la busca
Presentació combinada de càrregues, eliminacions, proteccions, bloquejos, i registres d'administrador. Pots reduir l'extensió seleccionant el tipo d'identificació, el nom de l'usuari, o la pàgina afectada.
(últimes | primeres) Vore (més recent 50 | més antiga 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).- 12:38 9 jul 2023 Jose2 Discussió contribucions creà la pàgina Usuari discussió:EJMB (Pàgina nova, en el contingut: «{{benvingut}} --~~~~»)
- 12:25 9 jul 2023 EJMB Discussió contribucions creà un conte d'usuari
- 11:16 9 jul 2023 Xavier Discussió contribucions creà la pàgina Borja Sémper (Pàgina nova, en el contingut: «'''Francisco de Borja Sémper Pascual''' (Irún, Guipúscoa, País Vasc, 10 de giner de 1976) és un polític i escritor espanyol. Fon el po…»)
- 10:57 9 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Palomares (Córdova) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Rute '''Palomares''' és una pedania del municipi de Rute, situada en la …»)
- 10:56 9 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Palomares (Pàgina nova, en el contingut: «{{desambiguació}} * Palomares (Córdova)...............................................Pedania de la província de Córdova * Palomares (Salaman…»)
- 10:54 9 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions pàgina traslladada Palomares a Palomares (Salamanca) sense deixar una redirecció
- 10:53 9 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Las Piedras (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Rute '''Las Piedras''' és una pedania del municipi de Rute, situada en la…»)
- 10:52 9 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina La Hoz (Pàgina nova, en el contingut: «{{desambiguació}} * La Hoz (Iznájar)............................................Pedania del municipi d'Iznájar en la província de Córdova…»)
- 10:50 9 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions pàgina traslladada La Hoz a La Hoz (Iznájar) sense deixar una redirecció
- 10:49 9 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina La Hoz (Rute) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Rute '''La Hoz''' és una pedania del municipi de Rute, situada en la Com…»)
- 10:47 9 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Llanos de Don Juan (Pàgina redirigida a Los Llanos de Don Juan) (Etiqueta: Redirecció nova)
- 10:46 9 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Los Llanos de Don Juan (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Rute '''Los Llanos de Don Juan''' és una pedania del municipi de Rute, sit…»)
- 10:45 9 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Nacimiento de Zambra (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Rute '''Nacimiento de Zambra''' és una pedania del municipi de Rute, situa…»)
- 10:44 9 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Zambra (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Rute '''Zambra''' és una pedania del municipi de Rute, situada en la Com…»)
- 10:41 9 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Rute (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Rute '''Rute''' és un municipi, situat en la Comarca Subbètica, en la pr…»)
- 18:11 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Zuheros (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Zuheros '''Zuheros''' és un municipi, situat en la Comarca Subbètica, en la província de Córdova, (Esp…»)
- 18:05 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Lucena (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Sant Mateu, en Lucena '''Lucena''' és un municipi, situat en la Comarca Subbètica, en la …»)
- 18:00 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Valdearenas (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iznájar '''Valdearenas''' és una pedania del municipi d'Iznájar, situada en la Comarca Subbètica…»)
- 17:59 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Ventorros de Balerma (Córdova) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iznájar '''Ventorros de Balerma''' és una pedania del municipi d'Iznájar, situada en la Comarca Subb…»)
- 17:57 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Valenzuela y Llanadas (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iznájar '''Valenzuela y Llanadas''' és una pedania del municipi d'Iznájar, situada en la Comarca Sub…»)
- 17:06 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Solerche (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iznájar '''Solerche''' és una pedania del municipi d'Iznájar, situada en la Comarca Subbètica,…»)
- 17:05 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Las Chozas (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iznájar '''Las Chozas''' és una pedania del municipi d'Iznájar, situada en la Comarca Subbètica…»)
- 17:04 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Los Pechos (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iznájar '''Los Pechos''' és una pedania del municipi d'Iznájar, situada en la Comarca Subbètica…»)
- 17:03 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Montes Claros (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iznájar '''Montes Claros''' és una pedania del municipi d'Iznájar, situada en la [[Comarca Subbètica]…»)
- 17:02 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Los Juncares (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iznájar '''Los Juncares''' és una pedania del municipi d'Iznájar, situada en la Comarca Subbètica…»)
- 16:58 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Lorite (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iznájar '''Lorite''' és una pedania del municipi d'Iznájar, situada en la Comarca Subbètica, e…»)
- 16:57 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina El Jaramillo (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iznájar '''El Jaramillo''' és una pedania del municipi d'Iznájar, situada en la Comarca Subbètica…»)
- 16:51 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina La Hoz (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iznájar '''La Hoz''' és una pedania del municipi d'Iznájar, situada en la Comarca Subbètica, e…»)
- 16:50 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina El Higueral (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iznájar '''El Higueral ''' és una pedania del municipi d'Iznájar, situada en la Comarca Subbètica…»)
- 16:49 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina La Alcubilla (Córdova) (Pàgina redirigida a Fuente del Conde) (Etiqueta: Redirecció nova)
- 16:48 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina La Alcubilla (Pàgina nova, en el contingut: «{{desambiguació}} * La Alcubilla (Córdova)............................................Pedania de la província de Córdova * La Alcubilla (Sala…»)
- 16:47 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions pàgina traslladada La Alcubilla a La Alcubilla (Salamanca) sense deixar una redirecció
- 16:46 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina La Arcuilla (Pàgina redirigida a Fuente del Conde) (Etiqueta: Redirecció nova)
- 16:45 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Fuente del Conde (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iznájar '''Fuente del Conde''' és una pedania del municipi d'Iznájar, situada en la Comarca Subbèti…»)
- 16:43 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions pàgina traslladada La Cruz de la Algaida a La Cruz de Algaida
- 16:41 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina La Cruz de la Algaida (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iznájar '''Corona Algaida y Gata''' és una pedania del municipi d'Iznájar, situada en la Comarca Sub…»)
- 16:40 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Corona Algaida y Gata (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iznájar '''Corona Algaida y Gata''' és una pedania del municipi d'Iznájar, situada en la Comarca Sub…»)
- 16:39 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Los Concejos (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iznájar '''Los Concejos''' és una pedania del municipi d'Iznájar, situada en la Comarca Subbètica…»)
- 16:38 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Cierzos y Cabreras (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iznájar '''Cierzos y Cabreras''' és una pedania del municipi d'Iznájar, situada en la Comarca Subbè…»)
- 16:37 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina La Celada (Pàgina nova, en el contingut: «{{desambiguació}} * La Celada (Córdova)............................................Pedania de la província de Córdova * La Celada (Sevilla)…»)
- 16:34 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions pàgina traslladada La Celada a La Celada (Sevilla) sense deixar una redirecció
- 16:34 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina La Celada (Córdova) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iznájar '''La Celada''' és una pedania del municipi d'Iznájar, situada en la Comarca Subbètica…»)
- 16:27 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Arroyo del Cerezo (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iznájar '''Arroyo del Cerezo''' és una pedania del municipi d'Iznájar, situada en la Comarca Subbèt…»)
- 16:25 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Arroyo de Priego (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iznájar '''Arroyo de Priego''' és una pedania del municipi d'Iznájar, situada en la Comarca Subbèti…»)
- 16:24 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Alarconas y Antorchas (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iznájar '''Alarconas y Antorchas''' és una pedania del municipi d'Iznájar, situada en la Comarca Sub…»)
- 16:23 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina El Adelantado (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iznájar '''El Adelantado''' és una pedania del municipi d'Iznájar, situada en la [[Comarca Subbètica]…»)
- 16:18 8 jul 2023 Lluísm Discussió contribucions creà la pàgina Iznájar (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|300px|Iznájar '''Iznájar''' és un municipi, situat en la Comarca Subbètica, en la província de Córdova…»)
- 17:52 7 jul 2023 Xavier Discussió contribucions creà la pàgina Benjamin Franklin (Pàgina nova, en el contingut: «'''Benjamin Franklin''' (Boston, Massachusetts, Estats Units, 17 de giner de 1706 - Filadèlfia, Pensilvània, Estats Units, 1…»)
- 17:44 7 jul 2023 Xavier Discussió contribucions creà la pàgina Prokop Diviš (Pàgina nova, en el contingut: «Prokop Diviš (Helvíkovice, República Checa, 26 de març de 1698 - Přímětice, República Checa, 21 de decembre de 1765) fon…»)
- 17:12 7 jul 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Martyn Rooney (Pàgina nova, en el contingut: «{{Biografia| | nom = Martyn Rooney | image = 250px | peu = | nacionalitat = Regne Unit | ocupació = Deportiste | da…»)