Anar al contingut

Diferència entre les revisions de "Higinio Mateu Ubeda"

De L'Enciclopèdia, la wikipedia en valencià
Sense resum d'edició
 
(No se mostra una edició intermija del mateix usuari)
Llínea 20: Llínea 20:
Ha creat vestuaris per al [[Club d'Atletisme Plages de Castelló]] o per a la tripulació del Passió per Castelló. És un més en les fires i desfilades de moda, ademés de patrocinar el Trofeu Higinio Mateu de les regates. I li agradaria repetir experiències humanes com la que va viure en [[Senegal]] en un taller solidari i el repartiment a una ONG de roba.
Ha creat vestuaris per al [[Club d'Atletisme Plages de Castelló]] o per a la tripulació del Passió per Castelló. És un més en les fires i desfilades de moda, ademés de patrocinar el Trofeu Higinio Mateu de les regates. I li agradaria repetir experiències humanes com la que va viure en [[Senegal]] en un taller solidari i el repartiment a una ONG de roba.


Higinio Mateu està afincat en [[Castelló]] i el seu taller (''El Atelier de Higinio Mateu'') està en el carrer d'Amunt (actualment, Alloza) de la ciutat de la Plana.
Higinio Mateu està afincat en la ciutat de [[Castelló]] i el seu taller (''El Atelier de Higinio Mateu'') està en el carrer d'Amunt (actualment, Alloza) de la ciutat de la Plana.
 
 
== Enllaços externs ==
== Enllaços externs ==



Última revisió del 09:59 26 jun 2026

Higinio Mateu Ubeda
Nacionalitat: Espanyola
Ocupació: Dissenyador i creador de moda
Naiximent: 1972
Lloc de naiximent: Valéncia, Regne de Valéncia, Espanya
Defunció:
Lloc de defunció:

Higinio Mateu Ubeda (Valéncia, 1972) és un dissenyador i creador de moda valencià.

Biografia

[editar | editar còdic]

Higinio Mateu estudià en l'Escola Superior de Disseny de Valéncia. Cada temporada presenta la seua nova colecció. Ha rebut numerosos premis com a jove creador. És un clàssic de la moda valenciana i ha desfilat en ciutats espanyoles i europees.

Des de molt jove ha vixcut experiències com desfilar i triumfar en el Saló Gaudí, representar a la Comunitat Valenciana en la Bienal de Jóvens Dissenyadors d'Europa i ser un dels millors en Moda Valéncia. Pero este full de ruta està ple d'hores de treball.

Ha creat vestuaris per al Club d'Atletisme Plages de Castelló o per a la tripulació del Passió per Castelló. És un més en les fires i desfilades de moda, ademés de patrocinar el Trofeu Higinio Mateu de les regates. I li agradaria repetir experiències humanes com la que va viure en Senegal en un taller solidari i el repartiment a una ONG de roba.

Higinio Mateu està afincat en la ciutat de Castelló i el seu taller (El Atelier de Higinio Mateu) està en el carrer d'Amunt (actualment, Alloza) de la ciutat de la Plana.

Enllaços externs

[editar | editar còdic]