Diferència entre les revisions de "Joan Coromines"

De L'Enciclopèdia, la wikipedia en valencià
Anar a la navegació Anar a la busca
Llínea 10: Llínea 10:
 
| lloc_mort = [[Pineda de Mar]], [[Barcelona]], [[Catalunya]], [[Espanya]]
 
| lloc_mort = [[Pineda de Mar]], [[Barcelona]], [[Catalunya]], [[Espanya]]
 
}}
 
}}
'''Joan Coromines i Vigneaux''', conegut també com a Joan Corominas ([[Barcelona]], [[21 de març]] de [[1905]] - [[Pineda de Mar]], [[Barcelona]], [[2 de giner]] de [[1997]]) fon un filòlec, lexicògraf, etimòlec i escritor espanyol d'ideologia [[Catalanisme|catalanista]], autor del ''Diccionario crítico etimológico castellano e hispánico'', del ''Diccionario crítico etimológico de la lengua castellana'' i del ''Breve diccionario etimológico de la lengua castellana'', que feu grans aportacions a l'estudi del [[català]], [[castellà]] i atres [[Llengües romances|llengües romançades]].
+
'''Joan Coromines i Vigneaux''', conegut també com a '''Joan Corominas''' ([[Barcelona]], [[21 de març]] de [[1905]] - [[Pineda de Mar]], [[Barcelona]], [[2 de giner]] de [[1997]]) fon un filòlec, lexicògraf, etimòlec i escritor espanyol d'ideologia [[Catalanisme|catalanista]], autor del ''Diccionario crítico etimológico castellano e hispánico'', del ''Diccionario crítico etimológico de la lengua castellana'' i del ''Breve diccionario etimológico de la lengua castellana'', que feu grans aportacions a l'estudi del [[català]], [[castellà]] i atres [[Llengües romances|llengües romançades]].
  
 
== Biografia ==
 
== Biografia ==

Revisió de 19:13 4 ago 2022

Joan Coromines i Vigneaux
Nacionalitat: Espanyola
Ocupació: Filòlec i escritor.
Naiximent: 21 de març de 1905
Lloc de naiximent: Barcelona, Catalunya, Espanya
Defunció: 2 de giner de 1997
Lloc de defunció: Pineda de Mar, Barcelona, Catalunya, Espanya

Joan Coromines i Vigneaux, conegut també com a Joan Corominas (Barcelona, 21 de març de 1905 - Pineda de Mar, Barcelona, 2 de giner de 1997) fon un filòlec, lexicògraf, etimòlec i escritor espanyol d'ideologia catalanista, autor del Diccionario crítico etimológico castellano e hispánico, del Diccionario crítico etimológico de la lengua castellana i del Breve diccionario etimológico de la lengua castellana, que feu grans aportacions a l'estudi del català, castellà i atres llengües romançades.

Biografia

(Secció per completar)

Obra

(Secció per completar)

Comentaris

(Secció per completar)

Enllaços externs