Terremot de Mendoza de 1920
Aparència
El terremot de Mendoza de 1920 va ser un moviment sísmic que va ocórrer el 17 de decembre de 1920 a les 19:00UTC-3, en epicentre en les coordenades geogràfiques Plantilla:Coord/input/d</noinclude>
Va tindre lloc en la província de Mendoza, Argentina. Va causar greus danys i al voltant de 200 víctimes en un conjunt de poblacions ubicades a uns 30 km al noreste de la ciutat capital de Mendoza, especialment en Costa de Araujo, Lavalle i El Central.
La magnitut estimada va ser de 6,0 en la escala de Richter (a una profunditat de 40 km) i d'una intensitat de grau VIII en la escala de Mercalli
Referències
[editar | editar còdic]- Este artícul conté una traducció derivada de «Terremoto de Mendoza de 1920» de Wikipedia en castellà publicada baix la Llicència de documentació lliure de GNU i la Llicència Creative Commons Reconeiximent-CompartirIgual 4.0 Internacional.