Edició de «Gabriel Miró»
Anar a la navegació
Anar a la busca
Advertencia: No has iniciat sessió. La teua direcció IP serà visible públicament si realises qualsevol edició. Si inicies sessió o crees un conte, les teues edicions s'atribuiran al teu nom d'usuari, junt en atres beneficis.
Pot desfer-se la modificació. Per favor, revisa la comparació més avall per a assegurar-te que es lo que vols fer; llavors deixa els canvis per a la finalisació de la desfeta de l'edició.
Revisió actual | El teu text | ||
Llínea 56: | Llínea 56: | ||
La temporalitat constituïx el ''tema essencial'' de l'obra de l'autor alacantí, qui incorpora el passat a un present continuat, per mig de les sensacions, l'evocació i el Recort. Com, abans que ell, fera [[Azorín]]. | La temporalitat constituïx el ''tema essencial'' de l'obra de l'autor alacantí, qui incorpora el passat a un present continuat, per mig de les sensacions, l'evocació i el Recort. Com, abans que ell, fera [[Azorín]]. | ||
− | El ''sensorial'' és en la | + | El ''sensorial'' és en la llliteratura mironiana una forma de creació i coneiximent, d'ací |
#La riquea plàstica de la seua obra, | #La riquea plàstica de la seua obra, | ||
#El us de les sinestèsies i d'imàgens sensorials, | #El us de les sinestèsies i d'imàgens sensorials, |