Diferència entre les revisions de "Consens per al futur"
(→Cites) |
(→Cites) |
||
| Llínea 39: | Llínea 39: | ||
{{Cita|Des de llavors, el proces despersonalisador ha continuat incansable, utilisant ara les armes de la subvencio i de la manipulacio social. Del manteniment d'eixe sentiment valencià dona conte el que, a pesar dels recursos empleats i de l'enormitat dels diners invertits, no han conseguit l'exit en la seua empresa. La voluntat de seguir sent valencians continúa manifestant-se alla a on la pressio oficial o mediatica no la cohibixen o silencien.}} | {{Cita|Des de llavors, el proces despersonalisador ha continuat incansable, utilisant ara les armes de la subvencio i de la manipulacio social. Del manteniment d'eixe sentiment valencià dona conte el que, a pesar dels recursos empleats i de l'enormitat dels diners invertits, no han conseguit l'exit en la seua empresa. La voluntat de seguir sent valencians continúa manifestant-se alla a on la pressio oficial o mediatica no la cohibixen o silencien.}} | ||
| + | |||
| + | En el ''Document Marc'' aprovat per la [[Convencio Valencianista]], en el punt 1.4.1 denominat ''El paper del valencianisme'', entre atres coses, diu lo següent: | ||
| + | |||
| + | {{"1.4.1 El paper del valencianisme | ||
| + | |||
| + | Entre les ferramentes que es proponen per a conseguir-ho hem de tindre com a prioritaries: | ||
| + | |||
| + | * L'Educacio, vehicul de trasmissio de la cultura, de l'historia, de la llengua i de les particularitats etnologiques, exigint als seus responsables, tant politics com educadors, rigor en els continguts dels coneiximents que han de transmetre, i sobretot un compromis en la tradicio valenciana.|''Consens per al futur''. Document Marc consensuat en la [[Convencio Valencianista|Convencio Valencianista V2012]] (Castello, 2012). Editat per Edicions Mosseguello}} | ||
== Vore també == | == Vore també == | ||
Revisió de 12:42 18 abr 2025
Consens per al futur és el títul d'un llibre publicat en l'any 2012, despuix de celebrar-se la Convencio Valencianista d'eixe mateix any, baix el títul de Valencianisme 2012, i una volta acabat el congrés valencianiste i vistes les aprovacions ad eixe Document Marc s'edità el llibre en totes les conclusions, que fon editat per Edicions Mosseguello.
Ficha del llibre
- Títul: Consens per al futur. Document Marc consensuat en la Convencio Valencianista V2012
- Autor: Convencio Valencianista
- Imprenta: Publicaciones Digitales, S.A.
- Editorial: Edicions Mosseguello
- Any: 2012
- Lloc de publicació: Castelló, Regne de Valéncia.
- ISBN: 978-84-938137-8-9
Cites
Llibre 'Consens per al futur'. Document Marc consensuat en la Convencio Valencianista 2012 (Castello, 2012). Editat per Edicions Mosseguello.
En el Document Marc aprovat per la Convencio Valencianista, en el punt 1 denominat Idiosincrasia del Poble Valencià, en l'apartat 1.3 Senyes d'identitat, en quan a la llengua valenciana se diu lo següent:
En el Document Marc aprovat per la Convencio Valencianista, en el punt 1.4. denominat La voluntat de seguir sent valencians, entre atres coses, diu lo següent:
En el Document Marc aprovat per la Convencio Valencianista, en el punt 1.4.1 denominat El paper del valencianisme, entre atres coses, diu lo següent:
{{"1.4.1 El paper del valencianisme
Entre les ferramentes que es proponen per a conseguir-ho hem de tindre com a prioritaries:
- L'Educacio, vehicul de trasmissio de la cultura, de l'historia, de la llengua i de les particularitats etnologiques, exigint als seus responsables, tant politics com educadors, rigor en els continguts dels coneiximents que han de transmetre, i sobretot un compromis en la tradicio valenciana.|Consens per al futur. Document Marc consensuat en la Convencio Valencianista V2012 (Castello, 2012). Editat per Edicions Mosseguello}}