Diferència entre les revisions de "Alfonso Dávila"
Anar a la navegació
Anar a la busca
| Llínea 1: | Llínea 1: | ||
| + | {{Biografia| | ||
| + | | nom = Alfonso F. Dávila | ||
| + | | image = | ||
| + | | peu = | ||
| + | | nacionalitat = [[Espanya|Espanyola]] | ||
| + | | ocupació = Científic i astrobiòlec. | ||
| + | | data_naix = [[1978]] | ||
| + | | lloc_naix = [[Manresa]], [[Barcelona]], [[Catalunya]], [[Espanya]] | ||
| + | | data_mort = | ||
| + | | lloc_mort = | ||
| + | }} | ||
'''Alfonso F. Dávila''' ([[Manresa]], [[Barcelona]], [[1978]]), és un científic, astrobiòlec espanyol. | '''Alfonso F. Dávila''' ([[Manresa]], [[Barcelona]], [[1978]]), és un científic, astrobiòlec espanyol. | ||
Revisió de 10:37 12 ago 2025
| Alfonso F. Dávila | |||
|---|---|---|---|
| Nacionalitat: | Espanyola | ||
| Ocupació: | Científic i astrobiòlec. | ||
| Naiximent: | 1978 | ||
| Lloc de naiximent: | Manresa, Barcelona, Catalunya, Espanya | ||
Alfonso F. Dávila (Manresa, Barcelona, 1978), és un científic, astrobiòlec espanyol.
Biografia
Alfonso Dávila és un astrobiòlec de l'agència espacial nortamerica NASA. Alfonso Dávila estudia els 'móns oceànics' i creu que la vida és un fenomen comú en l'espai, pero que la vida complexa és extremadament rara. Treballa des de l'any 2006 en el Centre d'Investigació Ames de la NASA, ubicat en Califòrnia (Estats Units).
Cites
Ensenya-li a una persona a tindre criteri i no serà d'esquerra ni dreta. Serà un home lliure, autònom, inalienable. Descontaminat d'odi i fanatisme. El pensar és una acció natural del ser humà. Discernir i tindre criteri és una virtut de pocs.
Alfonso Dávila