Anar al contingut

Diferència entre les revisions de "Leo Garcia i Gadea"

De L'Enciclopèdia, la wikipedia en valencià
Pàgina nova, en el contingut: «'''Leo Garcia i Gadea''' (Benifayó, 1965), és un escritor valencià en llengua valenciana == Trayectòria lliterària == La seua òpera prima, la seua primera novela és ''Desapareguda''. En dita obra guanyà la 5ª edició del Premi de creació lliterària en llengua valenciana "Manuela Solís Claràs", otorgat per l'Institut d'Estudis Valencians (IEV). Encara que conte en el seu catàlec en el relat ''Germans les mans''.»
 
Sense resum d'edició
 
(No se mostren 4 edicions intermiges del mateix usuari)
Llínea 1: Llínea 1:
{{Biografia|
| nom = Leo Garcia i Gadea
| image =
| peu =
| nacionalitat = [[Espanya|Espanyola]]
| ocupació = Escritor
| data_naix = [[1965]]
| lloc_naix = [[Benifayó]], [[Regne de Valéncia]], [[Espanya]]
| data_mort = 
| lloc_mort = 
}}
'''Leo Garcia i Gadea''' ([[Benifayó]], [[1965]]), és un escritor [[Valencians|valencià]] en [[llengua valenciana]]
'''Leo Garcia i Gadea''' ([[Benifayó]], [[1965]]), és un escritor [[Valencians|valencià]] en [[llengua valenciana]]


Llínea 4: Llínea 15:


La seua òpera prima, la seua primera novela és ''Desapareguda''. En dita obra guanyà la 5ª edició del Premi de creació lliterària en llengua valenciana "Manuela Solís Claràs", otorgat per l'[[Institut d'Estudis Valencians]] (IEV). Encara que conte en el seu catàlec en el relat ''Germans les mans''.
La seua òpera prima, la seua primera novela és ''Desapareguda''. En dita obra guanyà la 5ª edició del Premi de creació lliterària en llengua valenciana "Manuela Solís Claràs", otorgat per l'[[Institut d'Estudis Valencians]] (IEV). Encara que conte en el seu catàlec en el relat ''Germans les mans''.
És coautor del llibre titulat ''[[A la taula i al llit al primer crit]]'', un refraner valencià, junt a Amparo Duart Grau.
== Vore també ==
* ''[[A la taula i al llit al primer crit]]''
== Enllaços externs ==
* [https://inev.org/va/contingut/leo-garcia-guanya-la-5a-edicio-dels-premis-institut-destudis-valencians Leo Garcia guanya la 5a edicio dels premis Institut d'Estudis Valencians - Institut d'Estudis Valencians]
[[Categoria:Biografies]]
[[Categoria:Valencians]]
[[Categoria:Escritors]]
[[Categoria:Escritors valencians]]
[[Categoria:Escritors en valencià]]
[[Categoria:Valencianistes]]
[[Categoria:Valencianisme]]

Última revisió del 10:04 19 maig 2026

Leo Garcia i Gadea
Nacionalitat: Espanyola
Ocupació: Escritor
Naiximent: 1965
Lloc de naiximent: Benifayó, Regne de Valéncia, Espanya
Defunció:
Lloc de defunció:

Leo Garcia i Gadea (Benifayó, 1965), és un escritor valencià en llengua valenciana

Trayectòria lliterària

[editar | editar còdic]

La seua òpera prima, la seua primera novela és Desapareguda. En dita obra guanyà la 5ª edició del Premi de creació lliterària en llengua valenciana "Manuela Solís Claràs", otorgat per l'Institut d'Estudis Valencians (IEV). Encara que conte en el seu catàlec en el relat Germans les mans.

És coautor del llibre titulat A la taula i al llit al primer crit, un refraner valencià, junt a Amparo Duart Grau.

Vore també

[editar | editar còdic]

Enllaços externs

[editar | editar còdic]