Diferència entre les revisions de "Plantilla:Portada:Destacat"

De L'Enciclopèdia, la wikipedia en valencià
Anar a la navegació Anar a la busca
m
 
(No es mostren 146 edicions intermiges d'6 usuaris)
Llínea 1: Llínea 1:
 
<br>
 
<br>
[[Archiu:Newtons cradle animation smooth.gif|right|120px]]
+
[[Archiu:14514758466082adoracionreyes.jpg|right|250px]]
La '''física''' (del [[llatí|lat.]] physica) és una [[ciència]] [[ciències naturals|natural]] que estudia les propietats de l'[[espai]], el [[temps]], la [[matèria]], l'[[energia (física)|energia]] i les seues [[interaccions fonamentals|interaccions]].
+
El '''Nadal''' és una de les festes més importants del [[cristianisme]], junt a la [[Pasqua]] i [[Pentecostés]], que celebra el naiximent de [[Jesucrist]] en la ciutat [[Palestina|palestina]] de [[Belem]].
  
La física no és només una [[ciència]] teòrica, és també una ciència [[experiment|experimental]]. Com tota ciència, busca que les seues conclusions puguen ser verificables per mig d'experiments i que la teoria puga realisar prediccions d'experiments futurs. Donada l'amplitut del camp d'estudi de la física, aixina com el seu desenroll històric en relació en atres ciències, se la pot considerar la ciència fonamental o central, ya que inclou dins del seu camp d'estudi a la [[química]] i a la [[biologia]], ademés d'explicar els seus fenòmens.
+
 
<div align=right style="font-size:100%;">[[Física|'''Llegir més...''']]</div>
+
<div align=right style="font-size:100%;">[[Nadal (Festivitat)|'''Llegir més...''']]</div>
 +
<div style="text-align: right; font-size:90%">Anteriors: [[William Turner]], [[Rudyard Kipling]].</div><noinclude>

Última revisió del 19:07 16 dec 2025


14514758466082adoracionreyes.jpg

El Nadal és una de les festes més importants del cristianisme, junt a la Pasqua i Pentecostés, que celebra el naiximent de Jesucrist en la ciutat palestina de Belem.​


Llegir més...
Anteriors: William Turner, Rudyard Kipling.