Llínea 22:
Llínea 22:
== Cites ==
== Cites ==
−
{{Cita|Els firmants d'este document entenem i defenem que la valenciana es una societat i una cultura unica i singular dins del conjunt de les societats i cultures del mon. Que el Poble Valencià, per tant, posseix una idiosincrasia que el fa unic i que es definible en els següents punts: un marc territorial definit i estable, una historia comuna, un imaginari colectiu i unes senyes d'identitat compartides, i una voluntat de viure com a lo que es, valencià.|''Consens per al futur''. Document Marc consensuat en la [[Convencio Valencianista V2012]] (Castello, 2012). Editat per Edicions Mosseguello.}}
+
{{Cita|Els firmants d'este document entenem i defenem que la valenciana es una societat i una cultura unica i singular dins del conjunt de les societats i cultures del mon. Que el Poble Valencià, per tant, posseix una idiosincrasia que el fa unic i que es definible en els següents punts: un marc territorial definit i estable, una historia comuna, un imaginari colectiu i unes senyes d'identitat compartides, i una voluntat de viure com a lo que es, valencià.|''Consens per al futur''. Document Marc consensuat en la [[Convencio Valencianista|Convencio Valencianista V2012]] (Castello, 2012). Editat per Edicions Mosseguello.}}
En el ''Document Marc'' aprovat per la [[Convencio Valencianista]], en el punt 1 denominat ''Idiosincrasia del Poble Valencià'', en l'apartat 1.3 ''Senyes d'identitat'', en quan a la [[llengua valenciana]] se diu lo següent:
En el ''Document Marc'' aprovat per la [[Convencio Valencianista]], en el punt 1 denominat ''Idiosincrasia del Poble Valencià'', en l'apartat 1.3 ''Senyes d'identitat'', en quan a la [[llengua valenciana]] se diu lo següent: