Canvis

64 bytes eliminats ,  00:46 21 set 2022
sense resum d'edició
Llínea 1: Llínea 1: −
[[Image: MAGASILF.jpg|right|thumb|TEXT AL PEU DE L'IMAGE]]
+
La revista ''Magasilf'', fon una publicació de l'associació estudiantil [[Estudiants Valencianistes de la Politècnica]], i dirigida per Bernat Bernardo i Santiago de Lasala des de la Delegació Central d'Alumnes de la [[UPV]].
   −
La revista ''Magasilf'', fon una publicació de l'associació estudiantil [[EVP]] (Estudiants Valencianistes de la Politècnica), i dirigida per Bernat Bernardo i Santiago de Lasala des de la Delegació Central d'Alumnes de la [[UPV]]. De caràcter marcadament reivindicatiu i nacionaliste, tractava des de temes estudiantils i artículs culturals i d'opinió, a temes polítics i entrevistes a personages populars.
+
De caràcter marcadament reivindicatiu i nacionaliste, tractava des de temes estudiantils i artículs culturals i d'opinió, a temes polítics i entrevistes a personages populars.
    
[[Categoria:Valencianisme]]
 
[[Categoria:Valencianisme]]