Virus de la leucosis aviar
Aparència
El virus de la leucosis aviar és un tipo de retrovirus del gènero alpharetrovirus que únicament pot causar infecció natural en Gallus gallus (gallines domèstiques), encara que experimentalment es pot infectar a atres espècies d'aus, o inclús a mamífers.[1] Existixen diferents formes de la malaltia virósica, incloent linfoblástica, eritroblástica, osteopetrótica.
Referències
[editar | editar còdic]- ↑ «Leukosis/sarcoma Group». The Merck Veterinary Manual. Archivat des d'el original, el 29 de setembre de 2007. Consultat el 23 de juny 2007.
- Este artícul conté una traducció derivada de «Virus de la leucosis aviar» de Wikipedia en castellà publicada baix la Llicència de documentació lliure de GNU i la Llicència Creative Commons Reconeiximent-CompartirIgual 4.0 Internacional.