Museu d'Història Natural de Sant Diego
El Museu d'Història Natural de Sant Diego (en anglés: Sant Diego Natural History Museum) va ser fundat en 1874 com la Societat d'Història Natural de Sant Diego. Actualment el museu es troba en el Parc Balboa en Sant Diego i va ser inaugurat el 14 de giner de 1933.[1][2][3] En els seus primers anys, la Societat va ser la font principal de la cultura científica en la regió, al servici d'una chicoteta pero creixent comunitat d'interessats que buscaven informació sobre els seus recursos naturals. Els primers membres de la societat varen establir una estació meteorològica, i varen presentar una petició per a crear la Reserva Estatal Torrey Pines, per lo que varen guanyar el respal de la Societat Zoológica de Sant Diego.
És la tercera institució científica més antiga a l'oest del Mississipi i el més antic del Sur de Califòrnia. En el 2001 va haver vàries remodelacions entre elles i la més important va ser la de construir el doble d'espai que tenia abans.
Orígens
[editar | editar còdic]En juny de 1912, la Societat es va reunir per primera volta en el seu nou quarter en l'Hotel Cecil, construït en la 6tª Avinguda en Sant Diego. Més vesprada eixe mateix més les exposicions creades per Frank Stephens i Kate es varen instalar en una habitació individual i una alcova adjacent, i varen ser obertes al públic en les vesprades cada semana, per lo que la Societat va obrir el seu primer museu.
Referències
[editar | editar còdic]
Referències
[editar | editar còdic]
- Este artícul conté una traducció derivada de «Museo de Historia Natural de San Diego» de Wikipedia en castellà publicada baix la Llicència de documentació lliure de GNU i la Llicència Creative Commons Reconeiximent-CompartirIgual 4.0 Internacional.