Resultats de la busca

Anar a la navegació Anar a la busca
  • …erra") a la ciència que estudia la composició, [[estructura]] i propietats de la [[matèria]], com els canvis que esta experimenta durant les [[reacció …stòricament la química moderna és l'[[evolució]] de l'[[alquímia]] despuix de la [[revolució química]] ([[1733]]).
    5 kB (875 paraules) - 08:36 14 gin 2026
  • …les liliàcies. Te un bulp arredonit i comestible, nomenat cabeça, compost de numeroses unitats, nomenades dents, grans o alls. …mpliament per tot [[Europa]], i des d'allà al continent americà en regions de [[Mèxic]], [[Perú]] i també als [[Estats Units]] per mig dels conquistad
    12 kB (1902 paraules) - 13:57 23 oct 2025
  • …s [[gas]]os, que són components de l'[[atmòsfera]] planetària retenen part de l'energia que la [[Superfície terrestre|superfície planetària]] emet per …nt accentuat en la [[Terra]] per l'emissió de certs gasos, com el [[diòxit de carbono]] i el [[metà]], [[antropogènic|degut a l'activitat humana]].
    67 kB (10 822 paraules) - 06:54 23 jul 2025