Anar al contingut

Archiu:Museo LP 505 Tiwanaku.JPG

De L'Enciclopèdia, la wikipedia en valencià
Resolució completa. ((2816 × 2112 pixels, tamany de l'archiu: 1,28 MB, MIME tipo: image/jpeg))

Est archiu és de Wikimedia Commons i pot usar-se en atres proyectes. La descripció en la seua pàgina de descripció de l'archiu es mostra més avall.

Summary

Description Vasos en forma de Kero.Estilo Huari - Tiawanaku. Sala de etnografía dedicada a las culturas que se desarrollaron fuera del actual territorio de la Argentina. Museo de La Plata
Date
Source Own work
Author Cristina Tolesano & Claudio Elias

Licensing

Public domain I, the copyright holder of this work, release this work into the public domain. This applies worldwide.
In some countries this may not be legally possible; if so:
I grant anyone the right to use this work for any purpose, without any conditions, unless such conditions are required by law.

Captions

Add a one-line explanation of what this file represents

Items portrayed in this file

depicts English

inception English

May 2009

data size English

1,337,572 byte

height English

2,112 pixel

width English

2,816 pixel

media type English

image/jpeg

checksum English

e75121c2f1c5f128faf46f271c2a23cfa1199b15

exposure time English

0.5 second

f-number English

3.5

ISO speed English

125

instance of English

photograph English

focal length English

7.4 millimetre

Historial de l'image

Puncha en la data/hora per a vore l'image tal i com es mostrava en eixe moment.

Data/HoraMiniaturaDimensionsUsuariDescripció
actual18:09 13 maig 2009Miniatura de la versió de 18:09 13 maig 20092816 × 2112 (1,28 MB)wikimediacommons>Claudio Elias== Sumario == {{Information |Description=Vasos en forma de Kero.Estilo Huari - Tiawanaku. Sala de etnografía dedicada a las culturas que se desarrollaron fuera del actual territorio de la Argentina. Museo de La Plata |Source=trabajo propio (own work) |Da

Les següents pàgines enllacen ad esta image:

Metasenyes