(1736) Floirac
Aparència
(1736) Floirac és un asteroide pertanyent al cinturó d'asteroides descobert per Guy Soulié el 6 de setembre de 1967 des del observatori de Bordeus, França.
Designació i nom
[editar | editar còdic]Floirac va ser designat inicialment com 1967 RA. Més vesprada es va nomenar per la localitat francesa de Floirac.
Característiques orbitales
[editar | editar còdic]Floirac orbita a una distància mija del Sol de 2,229 ua, podent alluntar-se fins a 2,606 ua i acostar-se fins a 1,852 ua. Té una excentricitat de 0,1691 i un inclinament orbital de 4,549°. Ampra en completar una òrbita al voltant del Sol 1215 dies.
Vore també
[editar | editar còdic]Referències
[editar | editar còdic]- Este artícul conté una traducció derivada de «(1736) Floirac» de Wikipedia en castellà publicada baix la Llicència de documentació lliure de GNU i la Llicència Creative Commons Reconeiximent-CompartirIgual 4.0 Internacional.