Discussió:Nacionalismes de la Comunitat Valenciana

De L'Enciclopèdia, la wikipedia en valencià
Anar a la navegació Anar a la busca

Nacionalismo valenciano/ pan catalanismo

Vamos, es imposible que en un artículo sobre el nacionalismo valenciano se acepte el pan catalanismo. Es totalmente contradictorio.¿Puede un nacionalista valenciano aceptar que Valéncia pierda su identidad, su lengua, su personalidad, diluida en un proyecto de estado utópico llamado gran Cataluña, paises catalanes o el nombre que quieran inventarse?

Es inadmisible tal equiparación. Como un musulsmán no puede ser cristiano, un pan catalanista no puede ser nacionalista valenciano. Otra cosa es que los pan catalanistas manipulen las palabras para engañar a la gente y tratar de sacar votos.

es más, ¿como se puede incluir la marfega pan catalanista de izquierdas?¿Que tiene eso que ver con el nacionalismo valenciano?--Chimo 14:23, 24 des 2007 (PST)

Desgraciadament, mos tenim que tragar que els pancatalanistes saquen a relluir estes banderes en nom del valencianisme, per a confondre a la gent. Només n'hi ha que vore-los un 9 d'octubre per la vesprà per a comprovar-ho. És lo que ells diuen valencianisme, pero que descaradament és pancatalanisme fet des de ací, i en partits d'ací, com el BNV (Bloc Nacionalista Valencià), que pretén enganyar als valencians fins en el nom i passegen màrfegues pel carrer. Nos agrade o no, és una realitat. Van de nacionalistes valencians. Lo que no lleva, que a lo millor, també deurien de constar en un artícul sobre nacionalisme català. És el llop en pell de corder.--Ssurfer 02:31, 25 des 2007 (PST)