Tots els registres
Anar a la navegació
Anar a la busca
Presentació combinada de càrregues, eliminacions, proteccions, bloquejos, i registres d'administrador. Pots reduir l'extensió seleccionant el tipo d'identificació, el nom de l'usuari, o la pàgina afectada.
(últimes | primeres) Vore (més recent 50 | més antiga 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).- 10:01 30 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Serpentiña (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de San Vicente de Castillón '''Serpentiña''', és una pedania del municipi de […»)
- 18:11 29 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Luis Bermejo Vida (Pàgina nova, en el contingut: «{{Biografia| | nom = Luis Bermejo Vida | image = 250px | pe…»)
- 17:20 29 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Miguel Paredes García (Pàgina nova, en el contingut: «{{Biografia| | nom = Miguel Paredes García | image = | peu = | nacionalitat = Espanyola | ocupació = Quimic i polític. | data_naix = | lloc_n…»)
- 18:22 25 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Corts Espanyoles (Pàgina redirigida a Corts Generals) (Etiqueta: Redirecció nova)
- 17:20 25 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Pascual Guzmán Pajarón (Pàgina nova, en el contingut: «{{Biografia| | nom = Pascual Guzmán Pajarón | image = | peu = | nacionalitat = Espanyola | ocupació = Advocat i polític | data_naix = [[1851]…»)
- 17:02 25 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Francisco Martínez Bertomeu (Pàgina nova, en el contingut: «{{Biografia| | nom = Francisco Martínez Bertomeu | image = | peu = | nacionalitat = Espanyola | ocupació = Advocat i polític | data_naix = 2…»)
- 16:52 25 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina O Outeiro (San Fiz de Cangas) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de San Fiz de Cangas '''O Outeiro''' o simplement '''Outeiro''', és una pedania del…»)
- 16:45 25 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Outeiro (San Fiz de Cangas) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de San Fiz de Cangas '''Outeiro''', és una pedania del municipi de Pantón (M…»)
- 16:37 25 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina A Martinyal (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de San Fiz de Cangas '''A Martinyal''', '''A Martiñal''' o simplement '''Martiñal''',…»)
- 16:36 25 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina A Martiñal (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de San Fiz de Cangas '''A Martiñal''' o simplement '''Martiñal''', és una pedania…»)
- 16:35 25 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Martinyal (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de San Fiz de Cangas '''Martinyal''' o també'''Martiñal''', és una pedania del …»)
- 16:34 25 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Martiñal (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de San Fiz de Cangas '''Martiñal''', és una pedania del municipi de Pantón…»)
- 11:37 23 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Campo (Pantón) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santo André de Ribeiras de Miño '''Campo''' és una pedania del municipi de Pantó…»)
- 11:18 23 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina O Cabo da Aldea (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santo André de Ribeiras de Miño '''O Cabo da Aldea''' o també '''Cabo de Aldea''' és una […»)
- 11:13 23 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Cabo de Aldea (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santo André de Ribeiras de Miño '''Cabo de Aldea''' és una pedania del municipi de…»)
- 10:09 23 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina O Bacelo (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santo André de Ribeiras de Miño '''O Bacelo''' o simplement '''Bacelo''' és una pedania…»)
- 10:06 23 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Bacelo (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santo André de Ribeiras de Miño '''Bacelo''' és una pedania del municipi de Pant…»)
- 08:46 23 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina O Ferroño (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santo André de Ribeiras de Miño O Ferroño o simplement '''Ferroño''' és una pedania d…»)
- 12:53 21 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Presa (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|[[Monasteri de San Vicente de Pombeiro]] '''Presa''' és una pedania del municipi de Pantón (Municipi)|Pan…»)
- 12:49 21 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Outeiro (San Vicente de Pombeiro) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|[[Monasteri de San Vicente de Pombeiro]] '''Outeiro''' és una pedania del municipi de Pantón (Municipi)|P…»)
- 12:02 21 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina O Cancelo (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|[[Monasteri de San Vicente de Pombeiro]] '''O Cancelo''' o simplement '''Cancelo''' és una pedania del municip…»)
- 11:58 21 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Cancelo (Pantón) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|[[Monasteri de San Vicente de Pombeiro]] '''Cancelo''' és una pedania del municipi de Pantón (Municipi)|P…»)
- 11:52 21 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina O Barrio (San Vicente de Pombeiro) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|[[Monasteri de San Vicente de Pombeiro]] '''O Barrio''' o simplement '''Barrio''' és una pedania del [[municipi]…»)
- 13:32 17 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Cascortés (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|[[Monasteri de San Vicente de Pombeiro]] '''Cascortés''' és una pedania del municipi de Pantón (Municipi…»)
- 12:43 17 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Cascaxide (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|[[Monasteri de San Vicente de Pombeiro]] '''Cascaxide''' és una pedania del municipi de Pantón (Municipi)…»)
- 12:26 15 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Pantón de Abaixo (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Convent de San Martinyo de Pantón '''Pantón de Abaixo''' és una pedania del municipi de Pantón…»)
- 11:37 15 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina O Outeiro (San Martinyo de Pantón) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Convent de San Martinyo de Pantón '''O Outeiro''' o simplement '''Outeiro''' és una pedania del munic…»)
- 10:48 15 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Outeiro (San Martinyo de Pantón) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Antigues termes d'Augasantas '''Outeiro''' és una pedania del municipi de Pant…»)
- 08:59 15 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Verdeal (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Antigues termes d'Augasantas '''Verdeal''' és una pedania del municipi de Pant…»)
- 08:04 15 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Follés (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Antigues termes d'Augasantas '''Follés''' és una pedania del municipi de Pant…»)
- 07:50 15 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina As Augas Santas (Pantón) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Antigues termes d'Augasantas '''As Augas Santas''' o també '''Augasantas''' és una pe…»)
- 07:45 15 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina As Augas Santas (Pàgina nova, en el contingut: «{{desambiguació}} * As Augas Santas (Cervo) .......................................................Pedania de la província de Lugo * As Augas…»)
- 07:44 15 set 2025 Reval Discussió contribucions pàgina traslladada As Augas Santas a As Augas Santas (Cervo) sense deixar una redirecció
- 07:37 15 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Augasantas (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Antigues termes d'Augasantas '''Augasantas''' és una pedania del municipi de P…»)
- 07:28 15 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina A Regueira (Pantón) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Convent de San Martinyo de Pantón '''A Regueira''' o també '''A Rigueira''' és una pedania del munic…»)
- 07:16 15 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina A Rigueira (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Convent de San Martinyo de Pantón '''A Rigueira''' és una pedania del municipi de Pantón (Munici…»)
- 11:02 14 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Carlos V (Pàgina redirigida a Carles I d'Espanya) (Etiqueta: Redirecció nova)
- 11:02 14 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Carlos I (Pàgina redirigida a Carles I d'Espanya) (Etiqueta: Redirecció nova)
- 10:47 11 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Salcedo (Pantón) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de San Román de Moreda '''Salcedo''' és una pedania del municipi de Pantón, situad…»)
- 08:42 11 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Salcedo (Pàgina nova, en el contingut: «{{desambiguació}} * Salcedo (Pantón) ................................................Pedania de la província de Lugo * Salcedo (Ribadeo) ...…»)
- 08:40 11 set 2025 Reval Discussió contribucions pàgina traslladada Salcedo a Salcedo (Ribadeo) sense deixar una redirecció
- 08:06 11 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Palmelle (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de San Román de Moreda '''Palmelle''' és una pedania del municipi de Pantón, situa…»)
- 07:58 11 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Paderne (Pantón) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de San Román de Moreda '''Paderne''' és una pedania del municipi de Pantón, situad…»)
- 07:24 11 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Outeiro (San Romao de Moreda) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de San Román de Moreda '''Outeiro''' és una pedania del municipi de Pantón, situad…»)
- 07:18 11 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina O Barrete (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de San Román de Moreda '''O Barrete''' és una pedania del municipi de Pantón, situ…»)
- 12:42 9 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Rial (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santo Estevo do Mato '''Rial''' o també '''Real''' és una pedania del mu…»)
- 12:23 9 set 2025 Reval Discussió contribucions pàgina traslladada Real (Pantón a Real (Pantón) sense deixar una redirecció
- 11:44 9 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Real (Pantón (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santo Estevo do Mato '''Real''' és una pedania del municipi de Pantó…»)
- 07:46 9 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Pereiroás (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Santo Estevo do Mato '''Pereiroás''' és una pedania del municipi de …»)
- 16:57 7 set 2025 Reval Discussió contribucions creà la pàgina José Busutil Barberá (Pàgina nova, en el contingut: «{{Biografia| | nom = José Busutil Barberá | image = | peu = | nacionalitat = Espanyola | ocupació = Mege i polític | data_naix = 1826 | l…»)