Anar al contingut

Diferència entre les revisions de "Benoît Michu"

De L'Enciclopèdia, la wikipedia en valencià
Pàgina nova, en el contingut: «'''Benoît Michu''' (París, 1610-Ruan, 1703) va ser un pintor de vidrieres francés. Va pintar les vidrieres de la capella del…»
 
Sense resum d'edició
Llínea 1: Llínea 1:
'''Benoît Michu''' ([[París]], [[1610]]-[[Ruan]], [[1703]]) va ser un [[pintor]] de vidrieres [[França|francés]].
'''Benoît Michu''' ([[París]], [[1610]]-[[Ruan]], [[1703]]) va ser un [[pintor]] de vidrieres [[França|francés]].


Va pintar les vidrieres de la capella del [[palau de Versalles]], les de l'iglésia de [[''Els Inválits'']] i unes atres per a diversos palaus.
Pintà les vidrieres de la capella del [[palau de Versalles]], les de l'iglésia de [[''Els Inválits'']] i unes atres per a diversos palaus.


==Referències==
==Referències==

Revisió de 16:41 9 jun 2022

Benoît Michu (París, 1610-Ruan, 1703) va ser un pintor de vidrieres francés.

Pintà les vidrieres de la capella del palau de Versalles, les de l'iglésia de ''Els Inválits'' i unes atres per a diversos palaus.

Referències