Anar al contingut

Diferència entre les revisions de "Tomata"

De L'Enciclopèdia, la wikipedia en valencià
Sense resum d'edició
Sense resum d'edició
Llínea 1: Llínea 1:
[[File:Solanum lycopersicum 'Cronos', tomaat 'Cronos'.jpg|right|thumb|200px|  [[Tomatera]] en tomates]]
[[File:Solanum lycopersicum 'Cronos', tomaat 'Cronos'.jpg|right|thumb|200px|  [[Tomatera]] en tomates]]
La '''tomata''' és una hortaliça que dona la [[tomatera]] de color [[roig]] quan està madura que creix en pomells, al principi són flors, en acabant són [[vert|verdes]] i van engrossant i finalment es fan roges. Hi han moltes varietats de tomata, en la [[Comunitat Valenciana]] tenim la [[tomata valenciana]].
La '''tomata''' és una hortaliça que dona la [[tomatera]] de color [[roig]] quan està madura que creix en pomells, al principi són flors, en acabant són [[vert|verdes]] i van engrossant i finalment es fan roges. És originària d'Amèrica. Hi han moltes varietats de tomata, en la [[Comunitat Valenciana]] tenim la [[tomata valenciana]].


[[Categoria:Botànica]]
[[Categoria:Botànica]]

Revisió de 13:58 25 dec 2014

Erro al crear miniatura:
Tomatera en tomates

La tomata és una hortaliça que dona la tomatera de color roig quan està madura que creix en pomells, al principi són flors, en acabant són verdes i van engrossant i finalment es fan roges. És originària d'Amèrica. Hi han moltes varietats de tomata, en la Comunitat Valenciana tenim la tomata valenciana.