Diferència entre les revisions de "Pseudastur occidentalis"
Aparència
Bot: Creant artícul sobre l'au |
Bot: Llevant referències òrfenes i afegint bloc de referències |
||
| Llínea 2: | Llínea 2: | ||
El '''busardo dorsigrís''' o '''gavilà dorsigrís''' ('''''Pseudastur occidentalis''''') | El '''busardo dorsigrís''' o '''gavilà dorsigrís''' ('''''Pseudastur occidentalis''''')<ref>F. Bernis, I. de Juana, J. del Clot, M. Fernández-Cruz, X. Ferrer, R. Sáez-Royuela i J. Sargatal, [http://www.seo.org/wp-content/uploads/tmp/docs/vol_41_2_segon1.pdf Nomenes en castellà de les aus del món recomanats per la SÈU] (2ª partix p. 185)</ref><ref>[http://avibase.bsc-eoc.org/species.jsp?lang=ÉS&avibaseid=D07235711CC39A12 Busardo dorsigrís (Leucopternis occidentalis) (Salvin, 1876)] en Avibase.</ref> és una [[espècie]] d'[[au]] [[Accipitriformes|accipitriforme]] de la [[Família (biologia)|família]] [[Accipitridae]] que es troba en l'oest d'[[Equador]] i el noroest de [[Perú]]. Els seus hàbitats naturals són les selves tropicals. Està amenaçat per la [[destrucció d'hàbitat|pèrdua del seu hàbitat]]. | ||
== Referències == | |||
<references /> | |||
[[Categoria:Aus d'Amèrica]] | [[Categoria:Aus d'Amèrica]] | ||
Última revisió del 06:25 8 jul 2026
El busardo dorsigrís o gavilà dorsigrís (Pseudastur occidentalis)[1][2] és una espècie d'au accipitriforme de la família Accipitridae que es troba en l'oest d'Equador i el noroest de Perú. Els seus hàbitats naturals són les selves tropicals. Està amenaçat per la pèrdua del seu hàbitat.
Referències
[editar | editar còdic]- ↑ F. Bernis, I. de Juana, J. del Clot, M. Fernández-Cruz, X. Ferrer, R. Sáez-Royuela i J. Sargatal, Nomenes en castellà de les aus del món recomanats per la SÈU (2ª partix p. 185)
- ↑ Busardo dorsigrís (Leucopternis occidentalis) (Salvin, 1876) en Avibase.