Diferència entre les revisions de "Thomas Alva Edison"

De L'Enciclopèdia, la wikipedia en valencià
Anar a la navegació Anar a la busca
 
(No se mostra una edició intermija del mateix usuari)
Llínea 1: Llínea 1:
 
[[Image:Thomas Edison2.jpg|thumb|250px|Thomas Alva Edison en l'any [[1922]]]]
 
[[Image:Thomas Edison2.jpg|thumb|250px|Thomas Alva Edison en l'any [[1922]]]]
'''Thomas Alva Edison''' ([[Milan (Ohio)|Milan]], [[Ohio]], [[EUA]], [[11 de febrer]] de [[1847]] - † West Orange, [[Nova Jersey]], els [[EUA]], [[18 d'octubre]] de [[1931]]) fon un [[inventor]] i un home de negocis dels [[Estats Units]] que creà molts aparells importants. Conegut com ''El mac de [[Menlo Park (Nova Jersey)|Menlo Park]] ''fon un dels primers inventors que aplicà els principis de la [[producció en massa]] a l'[[Inventor|invenció]].     
+
'''Thomas Alva Edison''' ([[Milan (Ohio)|Milan]], [[Ohio]], [[EUA]], [[11 de febrer]] de [[1847]] - † West Orange, [[Nova Jersey]], [[Estats Units]], [[18 d'octubre]] de [[1931]]) fon un [[inventor]] i un home de negocis dels [[Estats Units]] que creà molts aparells importants. Conegut com ''El mac de [[Menlo Park (Nova Jersey)|Menlo Park]] ''fon un dels primers inventors que aplicà els principis de la [[producció en massa]] a l'[[Inventor|invenció]].
 +
 
 +
== Cites ==
 +
 
 +
{{Cita|No he fracassat. He trobat 10.000 maneres que no funcionen.|Thomas Alva Edison}}    
  
 
== Enllaços externs ==
 
== Enllaços externs ==

Última revisió del 16:09 15 dec 2025

Thomas Alva Edison en l'any 1922

Thomas Alva Edison (Milan, Ohio, EUA, 11 de febrer de 1847 - † West Orange, Nova Jersey, Estats Units, 18 d'octubre de 1931) fon un inventor i un home de negocis dels Estats Units que creà molts aparells importants. Conegut com El mac de Menlo Park fon un dels primers inventors que aplicà els principis de la producció en massa a l'invenció.

Cites[editar | editar còdic]

No he fracassat. He trobat 10.000 maneres que no funcionen.
Thomas Alva Edison

Enllaços externs[editar | editar còdic]

Commons