Edició de «Ploma estilogràfica»
Advertencia: No has iniciat sessió. La teua direcció IP serà visible públicament si realises qualsevol edició. Si inicies sessió o crees un conte, les teues edicions s'atribuiran al teu nom d'usuari, junt en atres beneficis.
Pot desfer-se la modificació. Per favor, revisa la comparació més avall per a assegurar-te que es lo que vols fer; llavors deixa els canvis per a la finalisació de la desfeta de l'edició.
Revisió actual | El teu text | ||
Llínea 44: | Llínea 44: | ||
Aixina mateix, cal resaltar que, per lo general, els punts de les marques japoneses són un poc més fines que els de les europees. | Aixina mateix, cal resaltar que, per lo general, els punts de les marques japoneses són un poc més fines que els de les europees. | ||
− | Les estilogràfiques de la primera mitat del [[sigle XX]] solien tindre un plomí flexible, que satisfea els estils caligràfics de l'época. A partir dels [[ | + | Les estilogràfiques de la primera mitat del [[sigle XX]] solien tindre un plomí flexible, que satisfea els estils caligràfics de l'época. A partir dels anys [[1940]], les preferències varen canviar cap a plomes més dures que permetien soportar la pressió en escriure en papers de carbó per a realisar duplicats. |
== Vore també == | == Vore també == |