Edició de «Eclecticisme (art)»

Anar a la navegació Anar a la busca

Advertencia: No has iniciat sessió. La teua direcció IP serà visible públicament si realises qualsevol edició. Si inicies sessió o crees un conte, les teues edicions s'atribuiran al teu nom d'usuari, junt en atres beneficis.

Pot desfer-se la modificació. Per favor, revisa la comparació més avall per a assegurar-te que es lo que vols fer; llavors deixa els canvis per a la finalisació de la desfeta de l'edició.

Revisió actual El teu text
Llínea 3: Llínea 3:
 
En general, el terme descriu la combinació d'una varietat d'influències, principalment d'elements d'estils diferents de l'arquitectura, la pintura i les arts gràfiques i visuals.
 
En general, el terme descriu la combinació d'una varietat d'influències, principalment d'elements d'estils diferents de l'arquitectura, la pintura i les arts gràfiques i visuals.
  
El terme "eclèctic" fon usat per primera volta per Johann Joachim Winckelmann per a caracterisar l'art dels Carracci, que varen incorporar a les seues pintures elements del [[Renaiximent]] i de les tradicions clàssiques. En veritat, Agostino, Annibale i Lodovico Carracci havien tractat de combinar la llínea de l'art de Miguel Ángel, el color de Tiziano, el clarobscur de Correggio i la simetria de Rafael.
+
El terme "eclèctic" fon usat per primera volta per Johann Joachim Winckelmann per a caracterisar l'art dels Carracci, que varen incorporar a les seues pintures elements del Renaiximent i de les tradicions clàssiques. En veritat, Agostino, Annibale i Lodovico Carracci havien tractat de combinar la llínea de l'art de Miguel Ángel, el color de Tiziano, el clarobscur de Correggio i la simetria de Rafael.
  
 
En el [[sigle XVIII]], Sir Joshua Reynolds, cap de l'Acadèmia Real d'Arts en [[Londres]], fon un dels més influents defensors de l'eclecticisme. En el sext dels seus famosos Discursos acadèmics ([[1774]]), escrigué que el pintor pot usar els treballs de l'antiguetat com "una revista" de característiques comunes, sempre oberta al públic, d'on cada home té el dret de prendre els materials que ad ell li complauen.
 
En el [[sigle XVIII]], Sir Joshua Reynolds, cap de l'Acadèmia Real d'Arts en [[Londres]], fon un dels més influents defensors de l'eclecticisme. En el sext dels seus famosos Discursos acadèmics ([[1774]]), escrigué que el pintor pot usar els treballs de l'antiguetat com "una revista" de característiques comunes, sempre oberta al públic, d'on cada home té el dret de prendre els materials que ad ell li complauen.

Per a editar esta pàgina, per favor respon a la pregunta que apareix més avall (més informació):

Cancelar Ajuda d'edició (s'obri en una finestra nova)


Advertència sobre drets d'autor

Totes les contribucions a Proyecte se publiquen baix la Llicència de documentació lliure GNU. Al contribuir, acceptes que atres persones distribuïxquen i modifiquen lliurement les teues aportacions. Si això no és lo que desiges, no poses les teues contribucions ací.

Ademés, al publicar el teu treball nos assegures que estàs llegalment autorisat a dispondre d'eixe text, ya siga perque eres el titular dels drets d'autor o per haver-lo obtingut d'una font baix una llicència compatible o en el domini públic. Recorda que l'immensa majoria del contingut disponible en internet no complix estos requisits; llig Proyecte:Drets d'autor per a més detalls.

¡No utilises sense permís escrits en drets d'autor!