Simen Oscar Fredrik Omang
Simen Oscar Fredrik Omang (23 de març de 1867-29 de novembre de 1953) va ser un botànic noruec.
Biografia
Omang va nàixer en Hamar el 23 de març de 1867 i va realisar el seu doctorat en 1895. Es va especialisar en el gènero Hieracium i va descriure vàries espècies noves del gènero.[1] Omang va distribuir una série d'espècimen similars en obres de conjunts publicats exsiccata, als que va denominar Specimina selecta Hieraciorum Norvegiae.[2]
Va ser el pare de Reidar Omang.[3]
Referències
- ↑ «no/Simen_Oscar_Fredrik_Omang Simen Oscar Fredrik Omang}», (en noruec), Oslo: Norsk nettleksikon. Consultat el 8 d'abril de 2025.
- ↑ «botanischestaatssammlung. de/DatabaseClients/IndExs/Exsiccatae_IndExs_Details. jsp? ExsiccataID=1157194752 Specimina selecta Hieraciorum Norvegiae: IndExs ExsiccataID=1157194752». Botanische Staatssammlung München. Consultat el 8 d'abril de 2025.
- ↑ «no/Reidar_Omang Reidar Omang}», (en noruec), Oslo: Norsk nettleksikon. Consultat el 8 d'abril de 2025.
Enllaços externs
- Este artícul conté una traducció derivada de «Simen Oscar Fredrik Omang» de Wikipedia en inglés publicada baix la Llicència de documentació lliure de GNU i la Llicència Creative Commons Reconeiximent-CompartirIgual 4.0 Internacional.
- Este artícul conté una traducció derivada de «Simen Oscar Fredrik Omang» de Wikipedia en castellà publicada baix la Llicència de documentació lliure de GNU i la Llicència Creative Commons Reconeiximent-CompartirIgual 4.0 Internacional.