Canvis

Anar a la navegació Anar a la busca
sense resum d'edició
Llínea 2: Llínea 2:  
[[Archiu:Institutfrancescribalta.jpg|miniaturadeimagen|[[Institut Francesc Ribalta de Castelló|Institut Francesc Ribalta]], de Castelló]]
 
[[Archiu:Institutfrancescribalta.jpg|miniaturadeimagen|[[Institut Francesc Ribalta de Castelló|Institut Francesc Ribalta]], de Castelló]]
   −
L''''Avinguda del Rei En Jaume''', també coneguda com la '''plaça del Rei''', en la ciutat de [[Castelló]], està dedicada al que fon el conquistador del [[Regne de Valéncia]], [[Jaume I]], fon construïda en l'any [[1798]] pel governador Bermúdez de Castro. Durant el temps ha sofrit numeroses ampliacions i modificacions fins al seu aspecte actual.
+
L''''Avinguda del Rei En Jaume''', també coneguda com la '''plaça del Rei''', en la ciutat de [[Castelló]], està dedicada al que fon el conquistador del [[Regne de Valéncia]], [[Jaume I]], fon construïda en l'any [[1798]] pel [[Antonio Bermúdez de Castro|governador Bermúdez de Castro]]. Durant el temps ha sofrit numeroses ampliacions i modificacions fins al seu aspecte actual.
    
== Història ==
 
== Història ==
27 518

edicions

Menú de navegació