Canvis

Anar a la navegació Anar a la busca
18 bytes eliminats ,  19:24 23 març 2018
m
sense resum d'edició
Llínea 1: Llínea 1:  
[[Archiu:Theobroma cacao-frutos.jpeg|190px|right]]
 
[[Archiu:Theobroma cacao-frutos.jpeg|190px|right]]
El '''cacau''' (''Theobroma cacao'' del [[Grec antic|grec]] ''Theobroma'', beguda dels deus, i '''cacau''' del [[Nàhuatl]] o [[asteca]], ''cacahuatl'', llavor d'orige diví) és un arbre de la família de les [[esterculiàcees]] propi d'Amèrica tropical i actualment molt cultivat en el tròpic.  
+
El '''cacau''' (''Theobroma cacao'' del [[Grec antic|grec]] ''Theobroma'', beguda dels deus, i cacau del [[Nàhuatl]] o [[asteca]], ''cacahuatl'', llavor d'orige diví) és un arbre de la família de les [[esterculiàcees]] propi d'Amèrica tropical i actualment molt cultivat en el tròpic.  
   −
També se nomena '''cacau''' a les [[llavors]] grasses seques i parcialment fermentades de l'arbre del cacau o cacauer utilisat per a fer-ne el [[chocolate]]. El '''cacau''' també es fa servir per denominar el cacau en pols, la pols seca que s'obté molent els grans i extraent-ne la [[manteca de cacau]].
+
També se nomena cacau a les [[llavors]] grasses seques i parcialment fermentades de l'arbre del cacau o cacauer utilisat per a fer-ne el [[chocolate]]. El cacau també es fa servir per denominar el cacau en pols, la pols seca que s'obté molent els grans i extraent-ne la [[manteca de cacau]].
    
== Enllaços externs ==
 
== Enllaços externs ==
136 112

edicions

Menú de navegació