Tots els registres
Anar a la navegació
Anar a la busca
Presentació combinada de càrregues, eliminacions, proteccions, bloquejos, i registres d'administrador. Pots reduir l'extensió seleccionant el tipo d'identificació, el nom de l'usuari, o la pàgina afectada.
(últimes | primeres) Vore (més recent 50 | més antiga 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).- 18:57 15 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina San Pedro (Pàgina nova, en el contingut: «{{desambiguació}} * San Pedro (As Nogais) .......................................Pedania de la província de Lugo * San Pedro (Becerreá) ....…»)
- 18:55 15 nov 2023 Reval Discussió contribucions pàgina traslladada San Pedro (Lugo) a San Pedro (As Nogais) sense deixar una redirecció
- 18:54 15 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina San Pedro (Becerreá) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Becerreá '''San Pedro ''' és una pedania del municipi de Becerreá, (parròquia de San Xoán de Fur…»)
- 18:53 15 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Fontes (Pàgina nova, en el contingut: «{{desambiguació}} * Fontes (As Nogais) .......................................Pedania de la província de Lugo * Fontes (Becerreá) ..........…»)
- 18:53 15 nov 2023 Reval Discussió contribucions pàgina traslladada Fontes a Fontes (As Nogais) sense deixar una redirecció
- 18:52 15 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Fontes (Becerreá) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Becerreá '''Fontes ''' és una pedania del municipi de Becerreá, (parròquia de [[San Xoán de Furco]…»)
- 18:51 15 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina San Xoán de Furco (Pàgina redirigida a Furco) (Etiqueta: Redirecció nova)
- 18:50 15 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Casar (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Becerreá '''Casar''' és una pedania del municipi de Becerreá, (parròquia de San Xoán de Furco)…»)
- 18:49 15 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Furco (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Sancti Spiritus de Fontarón '''Furco''' (oficialment '''San Xoán de Furco'''), és una pe…»)
- 18:39 15 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Regosmil (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Sancti Spiritus de Fontarón '''Regosmil''' és una pedania del municipi de Becerre…»)
- 18:37 15 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Regochao (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Sancti Spiritus de Fontarón '''Regochao''' és una pedania del municipi de Becerre…»)
- 18:36 15 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Pedrelada (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Sancti Spiritus de Fontarón '''Pedrelada''' és una pedania del municipi de Becerr…»)
- 18:34 15 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina O Teso (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Sancti Spiritus de Fontarón '''O Teso''' és una pedania del municipi de Becerreá…»)
- 18:32 15 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Lago (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Sancti Spiritus de Fontarón '''Lago''' és una pedania del municipi de Becerreá…»)
- 18:31 15 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Foncova (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Sancti Spiritus de Fontarón '''Foncova''' és una pedania del municipi de Becerre…»)
- 18:30 15 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Caldoval (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Sancti Spiritus de Fontarón '''Caldoval''' és una pedania del municipi de Becerre…»)
- 18:26 15 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Cabanas (Pàgina nova, en el contingut: «{{desambiguació}} * Cabanas (As Nogais) .......................................Pedania de la província de Lugo * Cabanas (Becerreá) ........…»)
- 18:25 15 nov 2023 Reval Discussió contribucions pàgina traslladada Cabanas a Cabanas (As Nogais) sense deixar una redirecció
- 18:24 15 nov 2023 Reval Discussió contribucions pàgina traslladada Cabanas (Fontarón) a Cabanas (Becerreá) sense deixar una redirecció
- 18:23 15 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Cabanas (Fontarón) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Sancti Spiritus de Fontarón '''Cabanas''' (oficialment '''Sancti Spiritus de Fontarón'''),…»)
- 18:21 15 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Sancti Spiritus de Fontarón (Pàgina redirigida a Fontarón) (Etiqueta: Redirecció nova)
- 18:20 15 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Fontarón (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Becerreá '''Fontarón''' (oficialment '''Sancti Spiritus de Fontarón'''), és una pedania del mun…»)
- 18:16 15 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Ferrañol (Pàgina redirigida a Ferranyol) (Etiqueta: Redirecció nova)
- 18:15 15 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Ferranyol (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Becerreá '''Ferranyol''' és una pedania del municipi de Becerreá, (parròquia de Santa María de F…»)
- 18:14 15 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Santa María de Ferreirós de Valboa (Pàgina redirigida a Ferreiros de Balboa) (Etiqueta: Redirecció nova)
- 18:13 15 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Ferreiros de Balboa (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Becerreá '''Ferreiros de Balboa''' (oficialment '''Santa María de Ferreirós de Valboa'''), és una pedania d…»)
- 17:27 9 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina San Bernabel (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Neira de Rey '''San Bernabel''' és una pedania del […»)
- 17:26 9 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Busto (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Neira de Rey '''Busto''' és una pedania del munici…»)
- 17:25 9 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Vilares (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Neira de Rey '''Vilares''' és una pedania del muni…»)
- 17:24 9 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Valados (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Neira de Rey '''Valados''' és una pedania del muni…»)
- 17:21 9 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina San Martín (Lugo) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Neira de Rey '''San Martín''' és una pedania del …»)
- 17:20 9 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Riosubil (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Neira de Rey '''Riosubil''' és una pedania del mun…»)
- 17:19 9 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Os Mazos (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Neira de Rey '''Os Mazos''' és una pedania del mun…»)
- 17:18 9 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina O Río de busto (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Neira de Rey '''O Río de busto''' és una pedania de…»)
- 17:17 9 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina O Casoiro (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Neira de Rey '''O Casoiro''' és una pedania del mu…»)
- 17:15 9 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Matela (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Neira de Rey '''Matela''' és una pedania del munic…»)
- 17:14 9 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina A Pereirinya (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Neira de Rey '''A Pereirinya''' és una pedania del […»)
- 17:12 9 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina A Penalonga (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Neira de Rey '''A Penalonga''' és una pedania del …»)
- 17:11 9 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina A Condomiña (Pàgina redirigida a A Condominya) (Etiqueta: Redirecció nova)
- 17:10 9 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina A Condominya (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Neira de Rey '''A Condominya''' és una pedania del […»)
- 17:08 9 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina San Pedro de San Martín de Neira de Rei (Pàgina redirigida a Neira de Rey) (Etiqueta: Redirecció nova)
- 17:07 9 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina A Bidueira (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Neira de Rey '''A Bidueira''' és una pedania del m…»)
- 17:04 9 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Neira de Rey (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Neira de Rey '''Neira de Rey''' (oficialment '''San Pedro…»)
- 17:00 9 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Santo Estevo (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Baralla '''Santo Estevo''' és una pedania del municipi de Baralla, (parròquia de…»)
- 16:56 9 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina San Esteban (Lugo) (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de San Esteban '''San Esteban''' (oficialment '''Santo Estevo'''), és una pedania del municipi de Bara…»)
- 16:53 9 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Quintá Riva de Neira (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Riba de Neira '''Quintá Riva de Neira''' és una pedania del municipi de Baralla,…»)
- 16:51 9 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Santalla de Riba de Neira (Pàgina redirigida a Riba de Neira) (Etiqueta: Redirecció nova)
- 16:50 9 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Riba de Neira (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de Riba de Neira '''Riba de Neira''' (oficialment '''Santalla de Riba de Neira'''), és una pedania del mun…»)
- 16:47 9 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina San Cirilo de Recesende (Pàgina redirigida a Recesende) (Etiqueta: Redirecció nova)
- 16:47 9 nov 2023 Reval Discussió contribucions creà la pàgina Recesende (Pàgina nova, en el contingut: «thumb|250px|Iglésia de San Cirilo de Recesende '''Recesende''' (oficialment '''San Cirilo de Recesende'''), és una…»)