Canvis

No hi ha canvi en el tamany ,  14:15 19 abr 2012
Llínea 26: Llínea 26:  
Els carrers plens de gent, habitants sorollosos i una opressiva pluja que sembla interminable foren part fonamental de la pelicula. Fincher volia mostrar una ciutat que fose «bruta, violenta, contaminada i sovint depriment. Visualment i estilisticament eixa fon la forma en que volguerem retratar este mon. Tot lo necessari per a ser tan autentica i crua com fose possible».
 
Els carrers plens de gent, habitants sorollosos i una opressiva pluja que sembla interminable foren part fonamental de la pelicula. Fincher volia mostrar una ciutat que fose «bruta, violenta, contaminada i sovint depriment. Visualment i estilisticament eixa fon la forma en que volguerem retratar este mon. Tot lo necessari per a ser tan autentica i crua com fose possible».
 
   
 
   
A este fi, Fincher treballà en Arthur Max per a crear un mon ombros. «Cregam un escenari que reflexa el decaïment moral dels seus habitants», diu MAX. «Tot s'està caent a pentols i res està funcionant adequadament». La melancolia de la pelicula, oscura, fon creada mediant un proces cridat Bleach Bypass, a través del qual la quantitat de lluentor en la pelicula se vincula depenent de l'oscuritat, imagens ombroses en la pelicula i increment global de calitat tonal.
+
A este fi, Fincher treballà en Arthur Max per a crear un mon ombros. «Cregam un escenari que reflexa el decaïment moral dels seus habitants», diu Max. «Tot s'està caent a pentols i res està funcionant adequadament». La melancolia de la pelicula, oscura, fon creada mediant un proces cridat Bleach Bypass, a través del qual la quantitat de lluentor en la pelicula se vincula depenent de l'oscuritat, imagens ombroses en la pelicula i increment global de calitat tonal.
    
=Pecats=
 
=Pecats=
304

edicions