Canvis

sense resum d'edició
Llínea 3: Llínea 3:  
Les llengües artístiques a sovint tenen una gramàtica flexible, de la mateixa manera que una llengua natural. La majoria estan dissenyades tenint com a context un [[univers de ficció]], com la [[Terra Mija]] de [[J. R. R. Tolkien]] o Almea de [[Mark Rosenfelder]]. Unes atres representen llengües minoritàries en un món que no és manifestament diferent del món real o no tenen un context de ficció assignat.
 
Les llengües artístiques a sovint tenen una gramàtica flexible, de la mateixa manera que una llengua natural. La majoria estan dissenyades tenint com a context un [[univers de ficció]], com la [[Terra Mija]] de [[J. R. R. Tolkien]] o Almea de [[Mark Rosenfelder]]. Unes atres representen llengües minoritàries en un món que no és manifestament diferent del món real o no tenen un context de ficció assignat.
   −
Hi ha diferents ''escoles'' en la creació de llengües artístiques. La més important és l'escola '''naturalista''', que tracta d'imitar la complexitat i la historicitat de les llengües naturals. Unes atres no intenten imitar l'evolució natural de les llengües, sino que seguixen un estil més abstracte.
+
Hi ha diferents ''escoles'' en la creació de llengües artístiques. La més important és l'escola ''naturalista'', que tracta d'imitar la complexitat i la historicitat de les llengües naturals. Unes atres no intenten imitar l'evolució natural de les llengües, sino que seguixen un estil més abstracte.
    
[[Categoria:Llengües artístiques| ]]
 
[[Categoria:Llengües artístiques| ]]
38 533

edicions