Canvis

1 byte afegit ,  15:59 28 ago 2023
Text reemplaça - 'cridat' a 'nomenat'
Llínea 38: Llínea 38:  
Els carrers plens de gent, habitants sorollosos i una opressiva pluja que sembla interminable foren part fonamental de la película. Fincher volia mostrar una ciutat que fora «bruta, violenta, contaminada i sovint depriment. Visualment i estilísticament eixa fon la forma en que volguerem retratar este mon. Tot lo necessari per a ser tan autentica i crua com fora possible».
 
Els carrers plens de gent, habitants sorollosos i una opressiva pluja que sembla interminable foren part fonamental de la película. Fincher volia mostrar una ciutat que fora «bruta, violenta, contaminada i sovint depriment. Visualment i estilísticament eixa fon la forma en que volguerem retratar este mon. Tot lo necessari per a ser tan autentica i crua com fora possible».
 
   
 
   
A este fi, Fincher treballà en Arthur Max per a crear un món ombriu. «Cregam un escenari que reflexa el decaïment moral dels seus habitants», diu Max. «Tot s'està caent a pentols i res està funcionant adequadament». La melancolia de la película, fosca, fon creada mediant un procés cridat Bleach Bypass, a través del qual la cantitat de lluentor en la película se vincula depenent de la foscor, imàgens ombroses en la película i increment global de calitat tonal.
+
A este fi, Fincher treballà en Arthur Max per a crear un món ombriu. «Cregam un escenari que reflexa el decaïment moral dels seus habitants», diu Max. «Tot s'està caent a pentols i res està funcionant adequadament». La melancolia de la película, fosca, fon creada mediant un procés nomenat Bleach Bypass, a través del qual la cantitat de lluentor en la película se vincula depenent de la foscor, imàgens ombroses en la película i increment global de calitat tonal.
    
=Pecats=
 
=Pecats=